Kattentopic #4

Ja, via Ohra. Ik ben er ontzettend blij mee, want 1 heeft dure medicatie (en haalt daardoor altijd de verzekering eruit) en de ander heeft sowieso vaak wat en dan ben ik elke keer heel blij dat 80% vergoed wordt.

Ik heb beide verzekerd vanaf dat ze jong waren. Het moet sowieso voordat ze 7 zijn geloof ik en al bestaande aandoeningen worden niet meer vergoed.

2 likes

Ik moet vanmiddag met mijn kat naar de dierenarts. Ik heb aan de telefoon al besproken dat het waarschijnlijk het moment voor afscheid wordt maar ik hoop ergens zo dat de dierenarts zegt dat ze nog oké is en nog even bij ons mag blijven. Waarschijnlijk naief, maar ik denk dat ik die hoop ook nodig heb om uberhaupt de drempel over te kunnen stappen bij de dierenarts ofzo?

10 likes

Heel veel sterkte, dat zijn echt hele moeilijke beslissingen

2 likes

:heart: sterkte! :black_cat:

2 likes

Ahw ik heb net mijn eerste kat geadopteerd :smiling_face_with_three_hearts:

Ik wil al heel lang een hond maar dat past echt niet bij mijn leven qua dagindeling etc. Dus na wikken en wegen uiteindelijk voor een kat gegaan.

Een lekker chagrijnig kijkend omaatje van 16 die het in het asiel wel fijn vond om even geaaid te worden :heart:

Ze is nu verstopt onder mijn bed ik ben benieuwd wanneer ze rond durft te kijken :sob: :heart:

34 likes

Ik had het juist aangevoeld dat het tijd was voor het afscheid. Heel verdrietig en het doet veel pijn om haar lege mandje nu te zien staan, maar ik ben ook opgelucht dat we waardig afscheid hebben kunnen nemen van elkaar en dat ze geen onnodig lijden heeft moeten doormaken.

Ik heb vanaf het moment dat ik haar foto op de adoptiesite heb zien staan regelmatig iets over haar gedeeld in dit topic en altijd zoveel leuke reacties gehad daarop. Merci daarvoor! @Tjiftjaf ik vind het ook zo leuk om te lezen dat je een lief omaatje nog een fijn mandje gunt bij jou thuis. Mijn kat was ook 16 toen ik haar adopteerde (en ze was al blind en afhankelijk van schildkliermedicatie) en ik heb haar nog 3,5 jaar bij me gehad! Ik hoop dat jullie ook nog een fijne en lange tijd samen gaan hebben

36 likes

Heel veel sterkte! :two_hearts:

1 like

Ik vind het zo fantastisch van je dat je een blind katje van 16 met medicatie hebt geadopteerd en ik ben zo blij dat dat meisje haar laatste tijd met jou heeft kunnen doorbrengen :heart: afscheid nemen is zo zo kut. Tranen met tuiten, zo vreselijk rot. Dikke knuffel voor jou!

13 likes

Heel veel sterkte. Het is altijd verdrietig om afscheid te moeten nemen van je huisdier(en). Maar zo te lezen heeft ze de afgelopen jaren nog een gouden mandje bij je gehad.

1 like

Wat een geluk heeft zij gehad met jou!
Heel veel sterkte :heart:

1 like

Veel sterkte! :heart:

2 likes

Heel veel sterkte!!

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Oh wat sneu van jouw kat! Heel veel sterkte :heart:

Ik hoop dat ik m’n omaatje nog een fijne aantal jaren kan geven, net zoals jij jouw kat nog een fijn huisje hebt kunnen bieden.

3 likes

Veel sterkte :two_hearts:
De berichten over je kat waren altijd zo lief :pleading_face:

4 likes

Sterkte :heart::heart::heart::heart:

1 like

Heel veel sterkte! Maar wat heb jij haar nog een fantastische tijd gegeven.

3 likes

@Falula Ach, veel sterkte. Fijn dat ze nog een mooi leven bij jou gehad heeft :two_hearts:

1 like

Wat een geluk heeft ze gehad dat ze haar oude jaren bij jou heeft mogen leven! Ik werd zo blij van elke post over haar 🫶

Heel veel sterkte met het gemis :broken_heart::heart:

3 likes

Heel veel troost, een huisdier verliezen is zo verdrietig :heart:.

1 like