Normaal is Miep (die dus naar de DA was) kribbig naar Mientje toe. Tolereert haar niet altijd op haar favoriete plekken, jaagt soms op dār. Maar nu ik Mientje zag dinsdagavond is dat ājagenā van Miep letterlijk kinderspel. Normaliter haalt Mientje ook wel eens een poot uit naar Miep maar dat is maar soms.
Ze hebben wel hun lievelingsplekken in huis maar daar kunnen ze nu sowieso niet altijd bij omdat ik ze helemaal van elkaar weg hou voor nu. Want als ze elkaar nu zien in de woonkamer en Mientje zou naar Miep uitvallen zoals dinsdag dan moet ik er fysiek tussen gaan staan en dan zijn ze allebei haast niet in beweging te krijgen⦠Heb net weer woonhelften gewisseld
. Hopelijk komt het hek zaterdag, dan kan ik ze weer rustig aan elkaar laten wennen.
Ze zijn nu 4 en 6 maar ik meen het oprecht dat ik noooooit meer 2 dieren ga adopteren. Hou van ze allebei en voel me doodschuldig maar heb er ergens wel spijt van als ik merk hoeveel stress ik hier al van heb gehad in 18 maanden
, in de 4 jaar met mān vorige kat had ik dat niet. Nog maar niet te spreken over de toekomstige stress 
@McApple het is sowieso een issue dat beide dieren totaal onhandelbaar zijn als ze de reismand in moeten. Dus altijd allebei meenemen is eigenlijk ook geen optie⦠En fucking Limburg, kan zo 123 ook geen dierenarts vinden die hier in de regio aan huis komt (en dat zouden ze dan alsnog haten en wat zo iemand kan doen is uiteraard beperkt).