@mikselke Oh wat een fijne oplossing voor iedereen zeg! Ik heb de laatste dagen meermaals aan je situatie gedacht, het is zo stressvol als je huisdieren zich (om wat voor een reden dan ook) niet goed voelen. Hopelijk kan je nu zelf ook weer wat bekomen van de hele situatie, het is duidelijk dat Mientje dat bij je moeder al aan het doen is ![]()
Ik ben net teruggekomen in een leeg, koud appartement na een weekje bij familie te zijn geweest. Ik had het niet anders verwacht maar de afwezigheid van mijn kat valt me toch weer heel zwaar. Ik heb net nog even een potje zitten huilen toen ik een plastic verpakking opende en er niemand reageerde (ze was blind en bij elk gekraak van plastic vloog ze overeind en dook ze met haar neusje naar het vloerkleed waar we dan snoepjes voor haar hadden uitgestrooid). Ik ben opgegroeid met huisdieren en weet daardoor dat het moment dat je afscheid moet nemen verschrikkelijk veel pijn doet, en vooral het gemis en de leegte daarna altijd meer impact hebben dan je denkt, maar toch valt het verdriet me nu weer ontzettend tegen.