Kattentopic #4

Ahh no wat vreselijk :sob:

3 likes

Ach wat een verdrietige uitkomst. Heel erg veel sterkte.

1 like

Heel erg veel sterkte! :two_hearts:

1 like

Op de echo was te zien dat beide nieren, buik en blaas vol zat met heel veel (nier)steentjes. Het was dus vrij snel duidelijk dat er niets meer was wat ze konden doen. Ik heb daarna gelijk afscheid van hem genomen, was ontzettend verdrietig. Het ging heel rustig, merkte ook dat hij op was.

Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, jullie zijn lief en dit is een fijn steunend topic :heart:

13 likes

Veel sterkte :two_hearts:

2 likes

Wat heb jij een intense dagen achter de rug. Hele moeilijke beslissing, maar knap dat je hem genomen hebt. Ik hoop dat je dit weekend, ondanks alle stress ook hebt kunnen genieten van jullie momentjes samen. :broken_heart:

3 likes

Wat verdrietig…heel veel sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte gewenst :heart:

2 likes

Wat verdrietig :disappointed: veel sterkte!

1 like

Ah wat verrot zeg! Sterkte :heart:

1 like

Ogh jeetje :pleading_face: heel veel sterkte :heart::heart:

2 likes

Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte :heart:

3 likes

Ach nee wat verdrietig :pensive::pensive: heel veel sterkte :heart:

3 likes

Oh, wat verdrietig. Maar de beste beslissing voor je beestje. Veel sterkte :hearts: :mending_heart:

1 like

Sterkte, wat zonde voor het beestje. Je hebt een goed besluit genomen, maar wat verdrietig!

1 like

Ik kom net thuis en er is iets gebeurd met mijn poes haar achterpoot. Ze kan er niet oplopen en schreeuwt het uit als ze hem op een bepaalde manier beweegt. Ik voel me zo machteloos. Ik kan zelf niet naar de dierenarts en moet wachten op mijn moeder, maar ik weet niet of de dierenarts nu überhaupt nog kan.

Vind het zo verschrikkelijk om te zien. Ze ligt hier maar een beetje.

Als de dierenarts niet meer kan, is er nog altijd een spoedkliniek waar je evt terecht kan.

Sterkte! Klinkt niet fijn

3 likes

Mijn moeder denkt dat het verstuikt is en denk dat het niet nodig is om nu naar de dierenarts te gaan. Alleen rusten nu, maar ik weet het niet goed.

We hebben van de zomer ook zo iets gehad wel, toen was ik er niet bij. En toen bij de dierenarts was er opeens niks meer aan d ehand

Als een kat het uitschreeuwt van de pijn bij aanraking, is het wel verstandig om te bellen naar de (spoed)dierenarts. Katten laten niet zo snel zien dat ze pijn hebben, dus als het zo overduidelijk is zal ze wel echt last hebben!

13 likes

Klopt! We gaan morgen naar de dierenarts, het lijkt ā€œgoedā€ te gaan. Daarnet ging ze zelfs even aan de krabpaal.

Heb dr wat kattenpudding kunnen geven. Ik houd alles goed in de gaten.