Thanks, ik ben wel creatief maar ik zou dit denk ik te pijnlijk vinden om zelf te doen. Anders zou dat natuurlijk een super idee zijn, om zelf iets te maken. Het zit me wel dwars dat ze in die zin nog geen mooie plek hebben, maar ik voel vaak aan met bepaalde dingen dat het nog komt, zo ook met dit.
Misschien eens op Etsy rondkijken oid, ik zou het wel een mooi idee vinden als het iets wordt wat een beeld geeft van hoe ze waren.
Maar goed dat kun je natuurlijk ook nog op/met allerlei manieren, stijlen en materialen doen.
Die invulling moet nog komen.
Het houdt ook niet op helaas…in spoiler over poes in laatste stadium hcm
Bij haar werd hcm geconstateerd toen ze 2 was nadat ik zag hoe ze verlamd leek. Ik ben toen meteen naar de DA gegaan ook al deed ze tien minuten later alsof er niks gebeurt was. En zo werd ik doorgestuurd naar een kliniek waar dus hcm uit kwam. Er volgden nog een paar aanvallen. Ze is nu 7 en krijgt dus al 5 jaar medicatie en heeft al bijna 3 jaar geen aanval meer gehad.
Tot vorige maand, dat ik zag dat ze anders en sneller ademhaalde. Dit heeft ze maar nauwelijks overleefd, met een ademhaling van 80+ in zuurstoftank, en 7 injecties voor vochtafdrijving. Hartfalen dus…
Toen ze weer stabiel was anderhalve week later, en het veilig was naar de kliniek te gaan voor verder onderzoek, wees hartecho uit dat het laatste stadium is, dus kan heel snel over zijn, arts zei denk aan elk moment tot max een jaar als ze de pillen binnen krijgt.
Het is erg intensief maar ze voelt zich heel goed, ze is echt blij en speels als een kitten, dat maakt het ook zo vreemd.
Ik wil haar niet ook nog missen