We zijn nog steeds bezig met de introductie (Emma, mijn kat, blies naar de twee katten van mijn vriend door de glazen deur). Weer even apart gehouden en voeren voor de dichte deur gaat goed, maar ze blijft wel een beetje moeilijk. Als de glazen deur dicht is en er zit een andere kat voor, dan gaat ze al snel blazen, wel alleen als zij ook voor de deur zit. Een meter verder bijvoorbeeld en er is niks aan de hand.
Maar Skadi (mijn andere kat) heeft vandaag door de glazen deur neusje neusje gedaan met Siep (kat van mijn vriend)
zo schattig! Die twee lijken wel goed te gaan, dus ik wil proberen om die twee morgen echt kennis te laten maken maar vind het wel spannend.
Foxy (andere kat van vriend) vind het ook nog spannend, maar ik moest ook wel lachen om haar en Skadi. Skadi ging op een stoel in de gang slapen, zo’n drie meter van de deur af? En echt als een bolletje wol ligt ze dan
en Foxy lag aan de andere kant van de glazen deur te kijken als een broodje. Maar Foxy blaast ook nog naar mijn katten als ze te dichtbij de glazen deur komen.
Nouja heel verhaal, ik vind het introduceren van katten echt lastig en heb er al om gehuild maar er zit wel progressie in tenminste