Haha ja dit klonk spectaculairder dan het is. De ene komt echt altijd als ik met een ton brokjes rammel. De ander, die steeds lang weg is, die komt ergens tussen 20.00 en 23.00 uur wel een keer buurten en dan doe ik de deur gewoon dicht en mag ze niet meer weg.
Ik gebruikte jaren geleden tractive en was er erg tevreden over!
Heel erg bedankt voor deze tip!! Mijn kat weigert alles wat verkoeling kan geven en vindt borstelen ook vreselijk, maar een natte rubberen borstel laat ie wel toe? En verkoeling en kammen, 2 vliegen in 1 klap ![]()
Wat fijn!! ![]()
Ik overweeg zelf een samsung/apple tracker en dan met halsbandje, omdat die goed bereik schijnen te hebben, en omdat ze nog wel eens kwijtraken, maar ik ben er nog niet over uit
Het is er niet voor bedoeld, maar ik heb mân kat een AirTag omgedaan nadat âie een keer drie nachten weg is geweest (en waarschijnlijk in een schuur zat). Ik werd toen echt gek, ik had geen idee waar hij kon zijn, hoe ver hij ging etc en waar hij precies wel en niet kwam. Heb als een maniak geflyered etc maar waar begin je met aanbellen ![]()
Ik woon in een stadse omgeving en met die AirTag kan ik gewoon redelijk goed zien waar hij is; niet EXACT, maar ik ben hem nog een keer kwijt geweest en toen had ik wel een idee en kon ik wat gerichter aanbellen. Dus voor mij is dit goed genoeg.
Altijd die rode katten hĂš ![]()
Nadat onze kat met de hitte ook langer dan gebruikelijk weg is geweest denk ik ook aan zoiets. Die AirTag heb je dan aan een halsbandje hangen? Zoân halsbandje vind ik ook altijd wat eng, omdat ze daarmee kunnen blijven hangen en onze kat ondertussen echt bejaard en niet altijd meer even handig is.
Daardoor had ik ook allemaal doemscenarioâs in mân hoofd toen ze vorige week lang weg was, dat ze ergens tussen was gevallen doordat ze haar evenwicht verloor en daar niet meer wegkwam ofzo. Ze wil altijd zĂł graag naar buiten met hitte, ze leeft dan helemaal op.
Ja aan een halsbandje in een houdertje dat mân vader heeft ge3d print, maar dat kan je ook wel kopen. Ik heb een bandje van Rogz geloof ik met veiligheidssluiting, als er te veel druk op komt gaat het open. Je kan dat ook instellen, hoeveel druk, dus voor mân 5kg kat moet er meer druk op komen voor het open gaat dan voor mân 3kg kat.
O, dat klinkt wel heel handig, ik ga er ook eens naar kijken ![]()
Mijn kat heeft eindelijk besloten dat het weer koud genoeg is om te knuffelen ![]()
Ik zou willen dat mijn kat het te warm vond om te knuffelen. Die vond het vannacht met bijna 30 graden binnen nodig om tegen me aan te komen liggen, de malloot. Heb hem twee keer van het bed gegooid en hem daarna maar gelaten, het was toch al te heet, dan maakte dat bolletje tegen me aan ook niet meer uit
Het is bijna een jaar geleden dat ik mijn kat in heb laten slapen en ik mis haar zo erg. Het is heel stil in huis sinds ze er niet meer is. Ik heb nog een kat (ook een schatje), maar die zit het liefst 24/7 bij mijn man dus die zie ik niet zo vaak ![]()
Mijn kat is bijna 14 dus ik weet ook niet zo goed hoe zij het zou vinden als er een andere kat bij zou komen, maar ik vind het idee dat dit het waarschijnlijk de komende jaren is ook wel zwaar
Ik snap helemaal dat je een knuffeltje mist
for what itâs worth: mijn ouders hebben een kreng van een boskat, echt een ultra diva. Madonna is er niks bij. Maar toen zij 15 was hebben mijn ouders een kitten opgevangen en Roxy is zooo opgeleefd daarvan. Was helemaal niet de bedoeling om er eentje bij te nemen (er woonde toen ook nog een 10 jarige kater maar hij is helaas ook overleden). En Roxy en Coco zijn zo leuk samen, je merkt aan die oude heks echt dat ze helemaal opleeft van die jonge energie. Dus als je kat gezond is en vriendelijk zou het best kunnen! En de oude heks bij mijn ouders is 18,5 inmiddels, echt ongelofelijk. ![]()
Snap dat je deze beauty mist!!
Ik heb een kitten sinds een paar weken en het gaat mega goed in combinatie met mijn andere kat van bijna 13, dus het kan zeker goed gaan ![]()
ik noem mijn kat ook vaak bolletje ik vind dat echt het allerliefste woordje ![]()
Mijn katten zijn de plinten van de vloer aan het halen. WAAROM.
En waarom moeten dit soort dingen altijd als ik wil gaan slapen, ongeacht het tijdstip.