Ik zit in dubio. Mijn vriend en ik hebben 3 katten en 2/3 vertrouw ik prima als het gaat om buiten rondlopen en thuis komen. Maar mijn derpie kat vertrouw ik niet zo. Die heeft sindskort ontdekt hoe ze over de schutting kan en ze luistert gewoon echt heeel slecht naar haar naam en soms ook naar de lokroep (ja die hebben wij en die andere 2 komen dan meteen aangesneld want snack), zeker als ze op ontdekkingstocht is, blijkt. Ik durf haar geen seconde uit het oog te verliezen, of ja met andere woorden: ik kan haar moeilijk loslaten omdat ik gewoon bezorgd ben dat ze niet terug komt, in zeven sloten tegelijk springt, zichzelf laat opsluiten, etc. Kan iemand me gerust stellen dat ook katten met maar 2 hersencellen wel weer thuis komen
ik heb haar net met veel pijn en moeite en geblaas weer binnen gekregen vanuit de tuin van de buren. Ik vond die 10 minuten daar rondscharrelen wel weer genoeg voor mijn stresslevel.
Oh en nog belangrijke toevoeging; ik woon in een vrij rustige wijk met niet zo veel auto’s en ze kunnen sowieso niet hard rijden. En ze is 6, dus heb haar ook al ff, en ze woont nu 1,5 jaar in dit huis!
Oh en het bandje (wat los kan springen als ze vast komt) en de AirTag is ook al onderweg.