Kattentopic #4

Ik heb er eentje, weet alleen niet meer van welk merk. De tas kan iig mijn stevige kater goed aan. Mijn vorige kat, een klein en licht(er) katertje zat er volgens mij wel comfortabeler in (maar die liet zich sowieso meer welgevallen). Volgens mij is het even (on)handig om er een kat in te krijgen als in een reismandje. En ik heb geen auto en een reismandje past niet op m´n fiets, dus voor de 5 min die ik naar de dierenarts moet fietsen vind ik het ideaal (ik fiets uiteraard extra rechtop dan).

Edit: het is deze, heb hem nu 7 jaar volgens mij.

Dankjewel @Mees en @FrozenFlame voor jullie reactie. Vooral ook fijn te lezen dat het met een wat grotere kat ook wel moet passen. Ik ga er gewoon eens een bestellen en kijken hoe het gaat. Gelukkig hoef ik ze niet voor langere tijd in zo’n tas te stoppen maar ik kreeg van de week wel zo’n visioen van wat als ik onverwachts mijn huis uit moet met al mijn katten. Je leest toch wel regelmatig dat er mensen uit hun huis geëvacueerd worden. Nu kan ik ze niet allemaal meenemen en met zo’n rugtas zou dat wel moeten lukken. (En in een paniek situatie zal dit vast allemaal niet realistisch zijn maar ik wil toch beter voorbereid zijn dan dat ik nu ben)

1 like

De wending die niemand had verwacht. De kat heeft tekort antibiotica gekregen door een misverstand van het ziekenhuis en de dierenarts. 3 weken terwijl er voor dit 4 tot 6 weken staat. Dus heel waarschijnlijk is de infectie gewoon terug. Kat knapt ook op sinds we de antibiotica (en anti misselijk) geven.
Ik ben zo ongelofelijk opgelucht en zo blij dat zaterdag niet de keuze hebben gemaakt hem al te laten gaan.

25 likes

Jeetje wat een naar misverstand maar ook jeetje wat fijn dat kat opknapt! Duimen dat dit zo door mag blijven zetten!

1 like

Omg onze kat is twee weken in het pension geweest toen we op vakantie waren en nu is ze zo aanhankelijk, ik moet haar de hele tijd aaien (wil ze normaal nooit) en nu komt ze gewoon voor het eerst in drie jaar weer een keer op schoot liggen 🥹🥹 cancelt alle plannen
Dat ze net een haal in mijn jumpsuit heeft gemaakt met kneden negeer ik maar even :sob:

11 likes

Hier thuis zeggen we dan: dat gaat van je zakgeld af :joy:

2 likes