Willen jullie meedenken, wat voor naam vinden jullie bij haar passen? Ze heet momenteel Eva, maar mijn overleden kat heette Evi en dat vind ik teveel op elkaar lijken.
Ik vind mia of mae wel bij haar passen
Geen idee waarom
Wat een leukerd! Ik vind haar wel een Bobbie of een Sammie
Puck of Pien
Zipper, daar lijkt haar neus vlek op
Ik kwam een oude foto van m’n kat tegen toen ze ongeveer 6 maanden was. Ze is onveranderd
En dit is nu
Ik ben 2 weken in het buitenland geweest, mijn broer en zus hebben voor mijn kat gezorgd. Hij is verre van sociaal, maar als ik dan thuiskom dan is het 1 grote liefdesverklaring, kopjes, knuffels, likjes…zo lief
Van wat voor namen houd je en hoe het je andere kat?
Cleo!
Wat een heerlijke kop hahaha
Heel erg veel sterkte! Nieren is toch echt iets raar bij katten, je hoort het enorm vaak.
Dat vlekje op haar neus
O vind haar helemaal geen “Eva” haha. Veel te serieus voor dat snoezige koppie.
Floortje of Millie of Izzie
Inkie / Inky
Luna, Roxy (zo heet de mijne ha), Lara (mijn vorige), Rosie, Mila, Saar/Sara, Nova, Nola.
Awhh doet me denken aan een zeilbootje
De samensmelting tussen mn katten gaat steeds beter. Ze kijken de hele dag naar elkaar door t hek en kunnen ook (zonder hek) naast elkaar eten. Alleen blijft het misgaan als we ze verder bij elkaar laten lopen. Dan probeert de grote kat de kleine steeds aan te vallen. Wij springen er dan tussen, dus het lukt dr nooit maar toch blijft dat gebeuren. Het is nog maar twee weken, dus ik snap dat het er wss allemaal bij hoort. Maar valt me toch op dat de rest best wel goed gaat en het daar blijft stagneren. Iemand tips hiervoor, behalve afwachten?
Ik zou langzamer introduceren. Ik ben met mijn katten ook nog een keer opnieuw begonnen met de hele introductie, omdat ik eigenlijk te overhaast was. Naast elkaar eten is ook niet perse een teken dat het goed gaat, kan ook stress geven