Kattentopic #4

Een van mijn katten heeft of had dit en krijgt nog steeds speciaal voer, gebruik je dat ook? Urinary care is het

1 like

Ja, dat krijgt hij (en z’n broer) zeker nog. Royal Canin S/O. Natvoer af en toe maar vooral omdat de kat waar het omgaat niet echt dol erop is. En verschillende plekken drinkmogelijkheden waarvan 2x een waterfontein waar ze allebei erg graag uit drinken.

1 like

Ja hier was dat ook. Onze kat bleek het ook niet goed te doen op Hills urinary c/d, dan bleef het terugkomen (en ze viel erg af). Nu al een jaar op royal canin s/o gaat het wel heel goed.

Edit: ik zie dat je al royal canin gebruikt. Wellicht dan juist naar Hills wisselen😬

2 likes

Ja dat kan ik ook nog even met de dierenarts overleggen. Hij valt er zeker niet van af, is juist aangekomen dus daar moeten we ook nog mee aan het werk. (Porties van de automatische voerautomaat langzaam omlaag brengen. Niet te snel want dat heeft in eerste instantie alles in gang gezet. Ze kregen heel erg ruzie want afvallen ging wat te snel en ze hadden waarschijnlijk honger.)

2 likes

Zo lenig :joy:

49 likes

Oh wat een boze knapperd!! :smiling_face_with_three_hearts:
DO NOT DISTURB

1 like

Oooo I love him 🥹❤️

1 like

Kattovit Urinary is ook nog ene optie, dat krijgt de mijne en die heeft sindsdien nooit meer problemen gehad. Droogvoer en natvoer is hij allebei dol op

3 likes

Wat een leuke fluffy kat :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bobbie natuurlijkkk!

Mijn bobbie kan ook zo lekker moeilijk zitten om te wassen

14 likes

Wassen op de Senne-manier

En Herman zit vaak zo op de stoel :joy::joy:

54 likes

HERMAN IN DE ZON OP HET TERRAS

(sorry het was sterker dan mezelf, wat een cuties)

22 likes

Gelukkig zit ik alleen op kantoor vandaag, ik lachte hier iets te hard om :joy::joy:

1 like

Ik heb nu alleen de hele ochtend al dat lied in mijn hoofd. Maar Herman is het waard :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:boxing_glove:

64 likes

Ik heb vandaag om half 4 een afspraak bij de dierenarts:( Het viel me op dat hij al een hele tijd een korstje op zn neus heeft. Eerst dacht ik er niet zo veel van, omdat zn gedrag gewoon normaal is, maar na een rondje googlen ben ik toch wel in de stress omdat ie ook al 9 is…
Hoop zo dat t alleen een schimmeltje ofzo is

1 like

Wat zou het volgens Google oa kunnen zijn dan? Bij een korstje zouden mijn alarmbellen ook niet meteen gaan rinkelen. Hopelijk valt het mee.

Plaveiselcelcarcinoom. Ik hoop dat ik dit goed gespeld heb, is een vorm van huidkanker. Het is maar een klein plekje, maar het zit er wel al weken. Ik hoop dat ik mezelf gek heb gemaakt door Google en het niks ernstigs is. Op internet vind ik het qua fotos niet erop lijken, maar sommige beschrijving zijn dan wel weer treffend.

1 like

Ik ga Leaf adopteren :pleading_face:
Vanaf dat ik haar terug had na mijn vakantie was ik eigenlijk al zo gek op haar dat ik haar wilde adopteren maar ik vond dat niet eerlijk tegenover de adopter. Maar zij heeft uiteindelijk besloten Leaf niet te adopteren (niks met Leaf te maken maar met praktische redenen). Dus het voelde als een teken!

Ik heb gisteren nog een laatste controle gehad met de dierenarts en een test gedaan voor FIV omdat ze zo ziek was geweest maar dat was gelukkig negatief en ze is verder helemaal gezond!

Dit is mijn eerste foster fail en nu heb ik 3 katten :face_with_hand_over_mouth:

Ik moet wel lachen dat haar naam nu Leaf is want ik heb daar echt 2 seconden over nagedacht toen ze op mijn werk binnenkwam, puur omdat ze een ID in ons systeem moest hebben. Maar ik ben er nu al zo aan gewend dat ik haar naam niet meer ga veranderen. Haar nickname is trouwens Beef haha.

94 likes