Sorry ik ben 3 jaar oud
Beetje kontvormende vulling is nie mis
Wow wat een knapperd! Echt een prinses
Ik heb een nieuwe plant in huis, en de kat gebruikt de bloempot als kattenbak wat kan ik doen? Kan ik iets in de bloempot leggen dat de kat weg houdt?
Aluminiumfolie? Tape over de pot plakken met de plakkende kant naar boven? Koffiedrap? Citroengeur vinden ze ook naar.
Hier helpt aluminiumfolie
Mijn kat kan niet tegen de geur van citrus, dus hier werkt citrusschil
Wat ziet dat er ook een heerlijk plekje uit. Zou het ook zo van je inpikken haha
@Hippe_kikker @Rozevarken @Mette12 bedankt voor de tips! Ik ga starten met aluminiumfolie, fingers crossed
Mijne doet dit ook hahaha ik hoef maar een sec iets te pakken en het moment dat ik me omdraai ligt ze op mn plek
Ik heb de laatste dagen echt iets aparts ontdekt. Mijn kat houdt helemaal niet zo van spelen en gaat eigenlijk nergens achteraan, maar als we de stokjes van een appel neergooien wordt hij er helemaal wild van. Gaat er uitzichzelf steeds op af en al helemaal als we het op een doekje leggen. Geen idee wat het kan zijn
En anders ronde kokosmatjes bestellen die je in de pot kan leggen!
Ik heb nieuw grind besteld, Bekijk Biokat’s Diamond Care Fresh - 10 L - Kattenbakvulling - Klontvormend - Babypoeder geur - Aktieve kool op: Biokat's Diamond Care Fresh - 10 L - Kattenbakvulling - Klontvormend - Babypoeder geur... | bol
Op de zak staat 54 dagen, zijn er mensen die 54 dagen doen met zo’n zak? Hoeveel doe je in de bak dan? Ik zou met 10kg max 2/3 weken doen denk ik.
Ik gebruik deze altijd (alleen dan de Classic). Ik vind dat je deze heel lang kunt gebruiken voor je de bak gaat ruiken, dus in die zin red je dat aantal dagen wel. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe vaak je hem bij moet vullen en hoe groot je bak is.
Ik heb zo’n nestor xxl waar ik normaal altijd zo’n doos van de AH in gooi, iedere dag schep en na ongeveer 2 weken begin je die wel te ruiken en dan maak ik m volledig schoon en vul eigenlijk nooit bij? Heb er nu een halve zak van deze grind in gegooid, ben wel benieuwd hoe lang dat gaat duren dan.
Oke ben ik weer. Mijn diva is een schatje en draak ineen, dus hebben jullie tips hoe te corrigeren? Met plantenspuit wil ik niet (meer). Haar naam hard zeggen met ‘nee’ werkt bij bijna alles, behalve bij de vitrage. Ik blijf haar weghalen maar ze weet de moeilijkste plekjes op te zoeken. Iemand diervriendelijke tips of ervaring? De vorige baas zei ook dat ze wel nieuwe vitrage moesten dus de liefde voor gordijnen zit erin
O en over kattenbakvulling: ik heb nu niet klonterende silica maar dat vind ik echt een dikke afrader. Het stinkt, moeilijk uit te scheppen soms en ik ruik de kattenbak nu veel meer dan met jumbo grit.
Misschien werkt een citrus spray voor in de vitrage? Of iets met een sterkere geur waar katten niet van houden.
Heb je genoeg speelgoed of klimmeubels voor je kat om zich op uit te leven? Te weinig kan soms ook de reden zijn van ongewenst gedrag. Mijn katten zochten ook vaak plekken om te klimmen op meubels, maar sinds ze eigen klimtorens hebben doen ze dat bijvoorbeeld al veel minder.
Ik heb 4 krabplekken in een (kleine) woonkamer. Een kokosmat, een mat over de bankleuning, een grote krabpaal en een speelding met karton. Ze gebruikt ze allemaal. In een andere kamer staat nog een krabpaal maar die kamer kan even niet gebruikt worden.
Volgens mij vindt ze vooral het wapperen en het ‘losse’ van vitrage leuk.
Ik ga denk ik keep off spray kopen, dat heeft een citrusgeur en misschien helpt dat.