Die knuffels!!! Raichu
Ja, dacht ik ook hahaha
Ik wil dat mijn kat ook zo’n oud beertje wordt
Is dat niet een spring-buikje? Dat ze dus extra vel hebben om zich helemaal lang te kunnen maken in een sprong? Of heb ik dat verkeerd geleerd?
Nee, dat klopt volgens mij hoor wat je zegt. Ze hebben daar echt vel zodat ze ruimte hebben on te springe en dus langer te maken.
Het beschermt ook de organen tijdens vechten. Alle katten hebben het, ook grote katten zoals leeuwen, heeft niks met sterilisatie te maken
Ohhhh dus mijn buik is niet perse vet, maar beschermt me als ik ga vechten…
Ik heb nu al 2 keer dat mijn kat naast de bak pist
Ze gaat er niet ver genoeg in en verkeerd om blijft ze staan, waardoor ze half met dr staart buiten de bak hangt en dus alles voor de bak komt. Vd week al uitloop mat kunnen weg doen en had er tijdelijk een soort rieten kleedje voor liggen voor de uitloop. Is nu ook nat.
Wat voor bak is het? Het type kan echt veel verschil maken.
Hele zomer wilde ze er niets van weten, maar nu het buiten kouder wordt komt ze eindelijk weer lekker op schoot liggen Zo genieten!
Aw die knufjes! Vind het wel eens jammer maar mijn kat moet echt niks van mandjes weten.
Ach wat heerlijk
Ik vind z’n vacht nu net een lammetje 🥹 voelt hij ook fijn en zacht? Of echt zo’n stekelvarken?
Hahaha hij is meega zacht! Nu veel zachter dan als de vacht lang is.
Mijn katten en ik hebben 's ochtends een standaard knuffelmoment als ik wakker word. Vanochtend werd ik helaas wakker met een wit dekbedovertrek vol schijt, omdat mijn langharige kat last heeft van chronische diarree en dit aan haar staart was blijven hangen. Had mijn bed letterlijk vannacht om half 2 nog verschoond, dus het kon vanochtend weer. Knuffelen was dus van korte duur