Zouden jullie je kat op een niet-catproof balkon durven laten op de 1e verdieping? Hij zit er nu wel eens op met mij samen en dan hou ik hem in de gaten en hij lijkt het wel heel leuk te vinden om buiten te zitten. Hij zit vaak gewoon een beetje te chillen en om zich heen te kijken en te snuffen. Hij lijkt niet echt interesse te hebben om op de smalle reling te springen, maar goed zeker weten doe je het natuurlijk nooit. In theorie zou ie tussen de spijlen van het balkonhek door kunnen vallen of op de reling kunnen springen en er dan af vallen. Hij zou dan terecht komen in een afgesloten binnentuin. Aan de ene kant vind ik het toch wel een beetje gevaarlijk, katten kunnen zich natuurlijk ook flink bezeren als ze van 1 verdieping vallen. Aan de andere kant denk ik ook wel van ja zoveel mensen laten hun katten naar buiten, dan kunnen ze ook op iets hoogs klimmen en eraf vallen. Ik zou evt nog gaas tussen de spijlen kunnen spannen maar het balkon helemaal catproof maken met een net gaat niet lukken. Wat zouden jullie doen?
- Kat helemaal niet op het balkon laten
- Kat alleen op het balkon laten als ik erbij ben
- Deur open laten staan zodat kat ook alleen op het balkon kan
- Gaas tussen de spijlen doen
0 stemmers