Kattentopic #4

Zou het ‘m in de naam zitten? Mijn Muis kauwt ook op letterlijk alles en moet heel erg opletten dat hij niks geks opeet. :clown_face:

3 likes

Hahah toevallig. Ja het is echt verschrikkelijk. Voordat ik weg ga moet ik telefoon opladers etc allemaal weghalen. Het liefst zou ik met mijn katten slapen, maar muis eet alle bh’s en hemdjes kapot. Nu van de week maakt hij telkens makeup lades open en knabbelt hij op die sponsjes. Hij heeft laatst zelfs de chromecast kapot gebeten =’) Ik weet ook echt niet meer wat ik kan doen om het tegen te gaan.

Wilde jullie even laten delen in de schattigheid

Ik ben echt jaloers op hoe katten kunnen chillen

41 likes

Nou, toen ik thuis kwam lag er gal en braaksel. Muis wilde amper natvoer en moest erna ook gal spugen. Morgen dus maar weer naar de dierenarts :disappointed: Ik had zoveel zin in mijn vakantie zaterdag, aangezien mijn laatste vakantie echt heel ruk was. Maar als hij zo ziek blijft kan mn vakantie ook niet doorgaan ughhhh

1 like

Hopelijk is het iets simpels, misschien zit er een haarbal vast?

1 like

Ik hoop het ook! Ik weet niet zo goed hoe ik het verschil kan herkennen tussen een haarbal of weer iets in zijn darmen hebben zitten.

Hoe is het bij de dierenarts gegaan?

1 like

Ik moest vanmiddag met mijn katten naar de dierenarts en de vorige keer hebben ze 1 kat met 4 man vast moeten houden voor de vaccinatie dus ik had de dierenarts een beetje gewaarschuwd vooraf, dat ze beter meteen de vaccinatie kon doen en daarna het onderzoek. Toen ik aan kwam lagen er al allemaal handdoeken, handschoenen en snoepjes klaar, de snoepjes wilde ze niet eens eten, maar ze heeft zich echt zo voorbeeldig gedragen en niet eens 1 keer geblazen naar de dierenarts en ze bleef gewoon chill zitten. Was helemaal trots haha. 🥹

19 likes

Mn kat kroop laatst voor het eerst in dit holletje van haar krabpaal haha ze paste er amper in 🥹

54 likes

Zo lief! Ze lijkt een beetje op mijn poes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het verbaast me echt dat mijn katten nog geen hersenschade of alles gebroken hebben als ik zie hoe hard ze soms ergens tegenaan beuken in een speelse bui :sweat_smile::sweat_smile: Ik ben zo benieuwd of ze dan pijn hebben na zoiets?? Moet toch haast wel

1 like

Hahaha herkenbaar. Ik heb een hengel met een beetje zwaardere muis eraan, maar hoe vaak ik die al niet tegen haar kop heb geslingerd (en daarna natuurlijk knuffelen, ‘ik deed het niet expres’, ‘ik zou jou nooit pijn doen’ en snoepjes :joy:)

1 like

Haha ja die van ons is dol op sperziebonen. Maar dan het liefst als ik de sperzieboon door de lucht gooi en ze er achteraan kan springen. Ze kijkt dan echt nergens meer naar en knalt dus vol tegen stoelen, prullenbak, muur of wat er ook maar in de weg staat als ze weer neerkomt :joy: Maarja katten zijn vloeibaar dus ze zal er niet veel van lijden

3 likes

Zo geappig dat kattem steeds weer nieuwe plekjes weten te vinden om te liggen. Nu weer in de gang in 1 of ander mandje met handschoenen en zo. Was m kwijt, ligt ie daar ineens in haha

1 like

Nou, ik baal een beetje. Ze dacht aan buikgriep en heeft gisteren medicijnen en vocht gegeven. Als hij weer ging braken moest ik terug bellen. 'S middags had hij alsnog door zn medicijnen heen gebraakt dus heb ik weer andere medicijnen grkregen. Ik heb aangedrongen dat ik een echo wilde ivm vakantie zaterdag en om alles uit te sluiten. De arts die echos maakt was niet aanwezig, dus dat kan op zn vroegst morgen pas. Hij heeft nu de hele nacht niet meer gebraakt, maar ik zie aan hem dat hij pijn heeft en het niet goed gaat. Hij is volgensmij ook nog niet naar de kattenbak geweest. Alles wijst voor mij er gewoon op dat er weer een verstopping zit maar ik kan het dus morgen pas echt checken.

1 like

Hahaha ja mooi is dat hè?! Gisteren heb ik me echt, samen met de kinderen, rot gezocht.
Hij kwam niet naar beneden toen we thuiskwamen, dat is al vreemd, maar in de anderhalf uur daarna zagen we hem ook niet. En dat zijn we al helemaal niet gewend.
Dus eerst roepen en op zijn vaste plekjes kijken. Toen rammelen met snoepjes en het bakje van zijn natvoer. Nog steeds geen kat.
Al roepend, rammelend etc nog een keer door het huis, zaklamp mee om achter het schot te kunnen kijken (daar kruipt hij soms als hij bang is). Zat ie ook niet.
Uiteindelijk vond ik hem op een kamer waar we aan het klussen zijn. Die kamer had ik al 3x gecheckt. :joy:
Zoekplaatje:

Er steekt een oortje uit boven het rieten mandje, voor de gestreepte wasmand

18 likes

Ah nee, wat naar! Is er geen spoeddienst waar je terecht kan? (Moet financieel natuurlijk ook kunnen). Wat is het toch naar als er iets met je beestje is.

1 like

Hahaha ja typisch :rofl:

2 likes

Hahaha sperziebonen winnen wel echt van alle huis tuin en keuken speeltjes

2 likes

Hoe gaat het met je kat? Hebben ze al wat meer kunnen onderzoeken?

2 likes