Kattentopic #4

Ik kan er met kracht tegenaan duwen zonder schade en als een van m’n katten er tegenaan komt omdat die iets wil vangen ook niets aan de hand!

Haha ik legde m’n yogamatje neer en zodra ik er op ging liggen gooide m’n kat zich naast mij op de grond. Normaal is ze heel knap hoor

54 likes

Ik vind haar zo ook heel knap!

3 likes

Mijn kater begint nu met 9 opeens echt heel erg uit te buiken :sweat_smile:. Ben wel gek op dat hangbuikje

3 likes

Haha nou het lijkt erop dat mijn kater gewoon een dun mannetje kan blijven :joy: Benieuwd of ie nog een beetje de breedte in zal gaan!

Ik vind dit toch zoooon schattig gezichtje 🥹🥹

3 likes

Laat je niet verleiden want hij wordt niet voor niets duivel genoemd :shushing_face:

1 like

Aww zo sneu mijn katje is gewond. Ik had haar de hele ochtend niet gezien wat wel een beetje out of character is voor haar, maar vanmiddag gelokt met wat eten en toen was ze er dus heb er toen niks van gedacht. Mijn man kwam vanavond thuis en vond dat ze zich vreemd gedroeg, blazen en brommen en wegduiken toen hij haar wilde oppakken. Normaal is ze lief en aanhankelijk en vindt ze oppakken geen enkel probleem. Daarna heeft hij haar uren niet gezien totdat hij haar net verscholen onder het tuinmeubel heeft gevonden. Ze wilde er niet onder vandaan dus we hebben haar net samen gepakt. Nu is ze binnen maar ze heeft een grote wond op haar staart, net aan de basis. Daar is het ook helemaal dik en ze heeft daardoor moeite met zitten, lopen en krabben. Gelukkig is ze nu veilig binnen, maar ze kruipt net weer helemaal weg onder de bank… :disappointed: ze spint wel als ze ons ziet en geeft kopjes, dus heb niet het idee dat ze heel ziek is. Maar met name pijn en ik denk ergens heel erg van geschrokken ook. Misschien een hond?

Morgenochtend de dierenarts bellen of we langs kunnen voor evt antibiotica en pijnstilling oid.

Ik heb sinds gisteren een kat die is herplaatst bij mij. Ze komt uit een gezin en is drie jaar oud. Ze is gisteren wel even komen knuffelen en daarna verdwenen onder de bank, ik weet dat dit erbij hoort maar heeft misschien iemand nog een extra tip zodat ze zich misschien extra op haar gemak voelt nu? Ik blijf de aankomende dagen thuis en als ik haar roep geeft ze wel antwoord, maar straks denkt ze dat ik haar niet lief vind ofzo. Dus misschien kan ik iets extra’s doen

1 like

Nee, het enige dat je kunt doen is wachten tot ze zelf onder de bank vandaan komt en ook niet meteen er boven op springen als ze er onder vandaan komt qua aaien en haar op schoot willen nemen enz. Zou wel rekening houden qua harde geluiden, daar kan ze juist weer extra van schrikken, maar verder kun je alleen afwachten. Echt vervelend want eigenlijk wil je gewoon continu knuffelen met dr.

3 likes

Thanks! Ja ik dacht ook al zoiets maar it takes a village to raise a child!!! Dus dacht ook van ja misschien heeft iemand hier nog een gouden tip waar ik niet aan heb gedacht.

1 like

Als je merkt dat ze graag ergens onder of achter zit voor de veiligheid zou je kunnen proberen een mand een beetje half te bedekken of onder een stoel te zetten oid. Dan is er een kans dat ze hiervoor kiest ipv onder de bank. Verder geduld hebben en wat @Spaarlamp zegt klopt ook inderdaad

2 likes

Mijn poes is nog steeds niet thuis :cry:
Ik ga toch steeds meer geloven dat hij een plekje heeft opgezocht om te sterven, want 6 dagen en nachten van huis is wel echt lang. We hebben het hele dorp al uitgeplozen, niemand heeft ook iets gezien. Heb in 3 straten flyers rond gebracht, maar ook daarop geen reactie.

4 likes

Ik heb vooruitgang!

32 likes

Mijn katje was als kitten ook heel angstig. Bij ons hielp het om zo vaak mogelijk de TV aan te hebben als we thuis waren en hem te negeren als hij op snuffeltocht kwam. Na een tijdje vonden we hem in de zetel terug terwijl hij dapper naar ‘shark week’ aan het kijken was op national geographic.

57 likes

🥹🥹🥹 liefje toch.

6 likes

Ik smelt! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Omg wat een dropje :sob: :heart: zo klein en pluizig

3 likes

Ja hij was inderdaad half pluizig als kitten, ondertussen al 7 jaar geleden :pleading_face: Nog een bonusfoto van een dapper moment op het kussen, met nog lichte angst in de ogen

36 likes

Ik heb goed nieuws! Het is allemaal goed gekomen ze ligt nu bij mij op bed

De vorige eigenaar zei dat ze een beetje schuw is voor nieuwe mensen en dat het zeker een week zou gaan duren voordat ze zich zou laten zien, maar het is gelukkig snel gegaan en ze is helemaal blij!!

59 likes