Nou ga toch zo naar de dierenarts, ze is nu ook zó lusteloos vandaag. Woensdag lijkt nog een eeuwigheid
Verstandig, zo wil je ook niet het weekend door. Heel veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee.
Mijn kat wordt, nu ze ouder (16) wordt, steeds socialer. Waar ze twee jaar geleden niets van m’n dochter moest weten, ligt ze nu steeds achter haar op de bank. (Het is een getraumatiseerde asielkat, heb haar al 15 jaar en dit is het dichtste bij dat ze wil komen.) Zal ook wel helpen dat ze flink doof aan het worden is. Ik vind het zo gezellig als ze bij ons ligt.
Edit: lekker onsamenhangend verhaal, maar ik word er zo blij van om die kat, met al haar issues, in haar laatste jaren zo gelukkig te zien.
Ik heb Dolly in laten slapen. Ben kapot…
Ze had massa’s in het buikje die drukten op de maag. Die was langgerekt en plat en die hoort rond te zijn. Darmen en blaas waren ook niet ‘gezond’ op de scan. Dus de enige juiste beslissing was om haar te laten gaan maar ik mis haar nu al
Och wat verdrietig! Heel veel sterkte, blijft altijd enorm moeilijk ook als het de beste keus is…
Ach jeetje wat moet dat ontzettend schrikken en verdrietig zijn geweest. Hele dikke knuffel
Ach wat naar toch, je hoopt toch op iets anders… Sterkte
Oh nee zo vreselijk. Heel veel sterkte. Je was bij haar tot de laatste moment en die liefde heeft ze zeker gevoeld. Dikke knuffel.
Och wat vreselijk verdrietig heel veel sterkte.
Oh nee wat een enorm verdrietig nieuws!
Heel veel sterkte de komende tijd. Veel liefs voor jou!
Ach, veel sterkte
Oh, wat verdrietig Ook al is het de beste keuze voor je beestje, het blijft zo zwaar… Heel veel sterkte
Och nee, wat verdrietig heel veel sterkte
Jeetje wat klote sterkte! Je hebt het voor haar goed gedaan
Sterkte
Sterkte
Och nee toch zo plotseling - heel veel sterkte. Laat het een troost zijn dat ze zoveel liefde van je gehad heeft
Heel erg veel sterkte.
Ach wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte!
Wat ontzettend sterk van je dat je deze juiste keuze voor Dolly gemaakt hebt! Heel veel sterkte