Ohh nee wat onverwacht. Heel veel sterkte
Ach wat verdrietig maar je bent er voor haar geweest tot het eind en je hebt haar niet laten lijden, ze heeft het beste leven bij jou gehad. Heel veel sterkte
Ahh wat sneu, heel veel sterkte!
Ooh nee las net nog je andere berichten en hoopte echt dat het goed kwam maar nu dit. Wat shit zeg, heel veel sterkte.
Heel veel troost, het is zo naar om een geliefd huisdier te moeten afgeven .
Jeetje wat onverwacht. Heel veel sterkte
Ach germ, wat een moeilijke beslissing. Heel veel sterkte!
Dolly heeft een geweldig leven bij jou gehad.
Wat verdrietig heel veel sterkte
1.5 Maand geleden moest ik weer met Muis naar de dierenarts, en het was zo schattig dat ik er nog steeds aan moet denken. Muis is een super bang katje en vindt het echt vreselijk. De assistente hield hem vast zodat hij niet weg liep. Uiteindelijk ging hij heeeel lief doen tegen de assistente zodat zij hem steeds wat losser vasthield. Toen het los genoeg was is hij op tafel snel naar mij toe gelopen. Mijn jas was open en hij is toen onder mijn jas gaan zitten en tegen mijn rug aan gekropen =’) Echt slim hahaha. Hij was uiteindelijk zoveel bij mij en de dierenarts zei toen dat ze kon zien dat wij echt een hele bijzondere band hebben Dat is toch het grootste compliment dat je van een dierenarts kan krijgen
Dit is dus hoe onze poes (Effie) het liefste ligt. Bij voorkeur krijg je nog een achterpootje tegen je hoofd aan. Dit is haar versie van op schoot liggen, dichterbij komt ze niet.
Deze scheten ga ik donderdagavond ophalen . Heel snel maar ik had de FB post van deze stichting begin mei al geliked 🥹. Eentje is speels maar op zichzelf en de ander een echte knuffelkont. Geen leeg huis meer (maar het Dollyvormige gat in m’n binnenste zal denk ik niet 100% gevuld kunnen worden)
Ah wat cute !
Hier ook een kat die niet op schoot komt, maar die propt zich altijd tussen mij en de leuning in op de bank. Hij houdt niet zo van veel van ruimte geloof ik, op bed gaat hij ook nooit op de lege helft liggen, maar op het randje aan de kant waar ik lig
@mikselke oooh, wat een droppies! Ik had ook ooit een Miep en dat was echt de dikste (letterlijk en figuurlijk) knuffelkont (en ook met een vlekje naast haar neus trouwens, wat een toeval!)
Deze Miep is ook een goede 4,5 kg en Mientje net geen 2 kg. Was zo’n leuk gezicht hopelijk gaan we het heel fijn hebben samen
Ik was de 8e verjaardag van m’n kleine muppet vergeten, dus heb een veel te grote tunnel voor haar gekocht. She loves it, I hate it haha
Oh wat fijn!
Mijn broer en schoonzus hadden ook heel snel na het inslapen van hun (ook bejaarde) kat 2 andere poezen. Vooral mijn schoonzus miste het zo.
Mijn kat is sinds een week of 5 vermist, hij is zomaar niet thuis gekomen. Mijn andere kat, ze waren niet echt vriendjes maar gedoogde elkaar hier thuis, is sinds hij een paar dagen weg is heel hard aan het miauwen. Vooral als ze dan iemand uit t oog verliest, kan ze echt tekeer gaan en is het af en toe net alsof ze blaft Als ik dan even aandacht geef of laat weten dat ik er wel ben is het weer goed. Overdag is het niet zo erg maar midden in de nacht is het echt niet leuk meer! Ze doet het dus ook al ze buiten is snachts. Wat zou ik hier tegen kunnen doen? Ik probeer er geen aandacht aan te geven maar ze is zó luid!
De achtbaan is tot stilstand gekomen, gisteren de laatste uitslag binnengekregen van de bloedwaarden maar het is nierfalen stadium 4. Had zo gehoopt, op basis van gedrag van kat dat het lager zou zijn maar dat is het helaas niet. En dan kan het nog echt wel even duren maar kat Frits heeft geen jaren meer. Het is zo moeilijk, je kijkt naar hem en hij is nog (redelijk) levendig, eet en drinkt gewoon dus voor nu goede kwaliteit van leven. Maar dat stopt. En dan? Misschien een hele nare vraag maar wat hebben jullie gedaan met een kat na overlijden? Begraven in de tuin of laten cremeren? Ik kan er hier thuis met mijn man heel moeilijk over praten, hij zit in een zware burn-out en dit komt er dan nog bij. (HIj doet z’n best om er ook voor mij te zijn.) Maar ik merk dat ik rust krijg als ik dat soort dingen al beetje heb bedacht i.p.v. dat het op dat moment moet.
Wat een verdrietig nieuws! Nierproblemen kunnen ongemerkt heel snel achteruit gaan bij katjes. Om op je vraag te antwoorden: ik heb mijn katje na overlijden bij de dierenarts gelaten, omdat ik ooit uit dit huis ga verhuizen en het dan een nare gedachte vind dat dat katje daar nog ligt. Maar je moet vooral doen waar jij je het beste bij voelt!
Dolly wordt geresomeerd, dat is ‘crematie’ met water en zouten. Ik heb geen tuin en ik wil haar wel graag bij me. Dit is toevallig wat het dierenuitvaartcentrum in de buurt doet. Ze maken een pootafdrukje, krijg wat vacht. De as wordt heel fijn en wit zeiden ze door dit proces.
Sterkte