Ja, die van ons heeft sowieso al een obsessie voor blaadjes in de tuin in de gaten houden va het raam. Maar nu ligt hij al sinds 6.30 voor het raam met zwiepende staart te miauwen naar buiten.
@pineapple @Harrrie Ahhh. Mijn katten zijn echt van de leg, terwijl het qua wind hier nog helemaal niet zo hard gaat. Ben benieuwd wat het met ze doet als het straks gaat stormen.
Hopelijk is het snel voorbij.
Oh geinig (of nouja niet voor de katjes natuurlijk) dat die van jullie zo op de wind reageren! Die van mij kan t niet minder boeien geloof ik? En woon in Zuid Holland dus waait toch al best flink
Ja mijne zijn ook diep in slaap. Snurken komt boven de wind uit haha.
Pff ja hier ook. Ik woon aan een parkje met allemaal bomen en ze rennen al de hele ochtend alle kanten op om uit het raam te kijken. 1 is ook hysterisch aan het miauwen naar alle blaadjes die rond vliegen.
Die van mij vindt de wind vooral heel leuk. Net een uur wild achter blaadjes aan gerend in de tuin en nu binnen even bijkomen. Ik merk wel dat harde wind mijn kat wat oplaadt, maar ze rent die energie er ook gewoon uit buiten.
Ik merk ook dat die van mij wat onrustiger zijn, ze waren 's ochtends vroeg al flink aan het stoeien en mijn kitten kijkt echt zijn ogen uit met al die blaadjes
Ze hebben het eindelijk opgegeven en zijn in slaap gevallen. Hoop dat ze er verder doorheen snurken inderdaad.
Mijn kat is nu bij de dierenarts en wat is het toch een hoop stress elke keer. Hij is zo bang dat hij zonder roesje niet te helpen is. Ze zouden het deze keer eerst zonder proberen. Maar denk dat als dat gelukt was ik al wel iets had gehoord. Hij is al wat ouder en elke keer een roesje lijkt mij ook niet heel goed. Toch ook die angst dat hij er misschien inblijft met alle stress erbij. Bleh, de dierenarts mag nu wel bellen.
Ik woon niet in een oranje of gele provincie maar wel aan de Maas en in hoor het héél hard waaien. Dolly merkt niks
Kleine muppet zit al de hele ochtend bij het raam. Tijd van haar leven haha. Ik werk thuis, dus ben blij dat ik haar niet zelf hoef te vermaken
Mijn jongste kat is al sinds vanochtend vroeg rondjes aan het rennen door het huis vanwege het weer. Er is duidelijk storm om komst want het klinkt af en toe alsof er een paard de trap afkomt.
Oudste vind het maar wat irritant want die wil gewoon rustig slapen maar dat lukt vanwege de stuiterbal niet echt.
Dit is zo herkenbaar soms kunnen ze echt stampen op de trap
Ik begin weleens te praten omdat ik dan denk dat mijn man naar beneden is gekomen. Is het een van mijn katten. (Wel de kater van 6.5 kilo.)
Alles is goed gegaan en meneer ligt zijn roes uit te slapen op de warmtedeken.
De ene van mij interesseert het precies nul en de ander is boos omdat hij naar buiten wil maar het regent en dan wil hij niet naar buiten. En dan keihard gaan zitten klagen voor t raam
Mijne reageren er ook nooit op. Ik had eerder wel een kat die altijd bladeren ging vangen op het balkon en die beschouwde hij als prooien. Als je ze af wilde pakken kreeg je een mep
Mijn pluis heeft de ochtend gemopperd dat hij niet naar buiten mag en daarna de rest van de dag als Al Bundy op de bank gehangen. En de andere pluis wil niet eens want hij houdt niet van koude en nat.
Hij mag overigens niet naar buiten omdat hij kuilen graaft en dan pikzwart naar binnen komt. En dan gaat hij prachtige muur- en vloerschilderingen maken 🫠
Geen plas te diep en geen modder vies

Misschien dat dit in het opbiecht topic kan, maar ja is vast niet waardig genoeg daarvoor haha
Elke keer dat we de berging/washok openden sprong onze kat meteen er in en ging overal tussen klimmen. Hij wilde er niet uit behalve met lokken met eten en zelfs dat soms niet. Super irritant als je dan je weggaat en je schoenen en jas wilde pakken want we willen niet dat hij daar binnen blijft omdat hij zich pijn kan doen (gereedschap en zo). Laatst heeft hij zich dus wel ergens pijn gegaan daarbinnen, hij mauwde heel zielig en kwam er uit gerend.
Gelukkig mankeerde hem niks, maar nu durft hij er niet meer in. Scheelt toch wel.