Een van mijn katten is afgelopen week overleden (we hebben hem een paar dagen later pas gevonden). Hij was al 13 jaar bij ons en heeft alle grote mijlpalen in mijn leven meegemaakt. Ben er zo kapot van dat slapen maar niet lukt. Ik voel me een wrak
Zo vreselijk verdrietig Mijn kat is even oud en ik voel gewoon je pijn… heel veel sterkte
Heel erg veel sterkte.
Dankjewel… het gruwelijke is, hij is aangevallen door een hond en diegenen die op dat moment de verantwoordelijkheid over het hondje hadden (niet de eigenaren) hebben hem daar begraven ipv de dierenambulance te bellen. Wij hadden door het hele dorp flyers hangen en zochten dag in dag uit naar een kat die al dagen dood was… zondag heeft een van de getuigen zich nav een flyer gemeld, en toen hebben we hem kunnen opgraven op die plek. Echt afschuwelijk. Na al die jaren is hij helemaal alleen dood gegaan
Wat ik begrijp is dat ze wel veel gezondheidsproblemen kunnen krijgen. Munchkins zijn om die reden ook niet toegestaan geloof ik. De dierenarts gaat uitzoeken wat de eisen qua formaat zijn rondom dwerggroei. Verder is het voor nu een gezond katje, alleen wat uit de maat. Misschien dat het voor de verzekering wel uit kan gaan maken.
Oh gatsie wat verschrikkelijk:( en wat een vaag verhaal wel? Wisten die mensen niet beter en dachten ze zo juist jouw kat eerbiedig te begraven of waren ze bang voor consequenties voor die hond oid?
Hopelijk krijg je snel de uitslag en blijft het gewoon een gezond katje.
Ja het is een bizar verhaal. Het betreft een plek in onze straat waar een woning wordt verbouwd, de eigenaren waren er niet maar wel bouwvakkers en dus die hond. Die bouwvakkers hebben dit dus gedaan, joost mag weten waarom. Ik heb wel de eigenaren van de hond gesproken, ook omdat de kat dus op hun terrein lag en we daar moesten graven, maar die bouwvakkers heb ik nog niet kunnen aanspreken. Ben ik wel absoluut van plan, heb mijn hele speech al klaar liggen en dat wordt geen leuk gesprek. Tegen de tijd dat we hem hebben kunnen opgraven zaten er al maden op hem, dus de kinderen hebben geen afscheid kunnen nemen van het dier waar ze mee zijn opgegroeid. Ik ben echt razend en niet van plan het er bij te laten zitten.
Heeft iemand deze al eens gekocht?
Zitten jullie katten er ook effectief in?
Ik zie het veel online, maar ben bang dat het zo’n overhyped ding is.
Een vriendin van me heeft zoiets. Haar kat ligt er voor zover ik weet niet in, maar wel heel vaak bovenop haha.
Wij hebben een soortgelijk ding. Wij hebben twee katten. Een ligt er veel binnen in, de ander nooit. Ze spelen er wel af en toe samen in dus dat is wel leuk
Edit: ik vind het zelf wel een ding dat enorm in de weg ligt thuis
Ja, paar weken gehad maar werd niet gebruikt en heb ‘m toen doorverkocht.
Oh wat afgrijselijk. Wat moeilijk
Ondanks dat de dierenarts zei dat mijn kat de zomer niet ging halen, heeft ie dat gedaan. En zn negende verjaardag. En het begin van de herfst.
Maar vandaag is de dag dat hij thuis gaat.
De kanker heeft zijn lijfje opgegeten, hij kan niet meer.
Ach wat een leuke foto nog, lekker genieten van de laatste dag en extra verwennen
Sterkte 🩷
Veel sterkte vandaag en in de komende tijd
Aah wat sneu, heel veel sterkte!
Heel veel sterkte vandaag.
Ach, heel veel sterkte