Een vriendin van me heeft zoiets. Haar kat ligt er voor zover ik weet niet in, maar wel heel vaak bovenop haha.
Wij hebben een soortgelijk ding. Wij hebben twee katten. Een ligt er veel binnen in, de ander nooit. Ze spelen er wel af en toe samen in dus dat is wel leuk
Edit: ik vind het zelf wel een ding dat enorm in de weg ligt thuis ![]()
Ja, paar weken gehad maar werd niet gebruikt en heb ām toen doorverkocht.
Oh wat afgrijselijk. Wat moeilijk ![]()
Ondanks dat de dierenarts zei dat mijn kat de zomer niet ging halen, heeft ie dat gedaan. En zn negende verjaardag. En het begin van de herfst.
Maar vandaag is de dag dat hij thuis gaat.
De kanker heeft zijn lijfje opgegeten, hij kan niet meer.
Ach wat een leuke foto nog, lekker genieten van de laatste dag en extra verwennen
Sterkte š©·
Veel sterkte vandaag en in de komende tijd ![]()
Aah wat sneu, heel veel sterkte! ![]()
Heel veel sterkte vandaag.
Ach, heel veel sterkte ![]()
Wat verschrikkelijk! Hoe bedenk je het ook om zoiets te doen??
Heel veel sterkte!
Ik heb zojuist de dierenarts gebeld en een afspraak gemaakt om mijn lieve Ragna in te laten slapen. Dit gaat maandag gebeuren, bij ons thuis.
Haar oortjes waren al aangevreten door kanker (en hadden we laten opereren) en de laatste weken haar neus en nu haar bekkie ook allemaal zwarte plekken. Ze bloed de hele tijd en heeft er echt last van. Ik wil haar een lijdensweg besparen maar vind het nu ik de afspraak heb gemaakt zó verdrietig te weten dat ze na het weekend naar de poezen hemel gaat.
Binnen een half jaar 2 katten kwijt ![]()
Je neemt zoān moeilijke beslissing omdat je het beste voor haar doet. En dat is zo ontzettend goed van je. (Al maakt dat het allemaal vast niet makkelijker.) Heel veel sterkte.
Dankjewel, vind het echt ontzettend dubbel.
Ik quote mijzelf even, want na gesprekken met een directe getuige blijkt het nog erger te zijn: mijn kat is niet aangevallen door een hond, maar door een van de bouwvakkers van het dak geduwd⦠de hond was op mijn kat aan het blaffen omdat hij op het dak liep (logisch), daar was die betreffende bouwvakker klaar mee (die was op hetzelfde dak aan het werk) en die heeft hem er af geschopt/geduwd whatever. Hij is op slag dood geweest⦠achteraf bedachten we ons ook dat er geen enkele bijtwond zichtbaar was. gelukkig heeft hij geen pijn gehad maar dit heeft hij zo niet verdiend.
Voor iedereen die afscheid heeft moeten nemen of gaat nemen, heel veel sterkte ![]()
Mijn god⦠dat het nog meer horror kon worden. Eerlijk gezegd zou ik aangifte doen bij de politie, er is een afdeling voor dierenmishandeling. En daarnaast zou ik het lokale nieuws benaderen. Dit is een verhaal dat zij vast willen brengen. Je krijgt er je kat niet mee terug, maar is wel een waarschuwing voor andere katteneigenaren en zeer vervelend voor het bouwbedrijf. Want melden aan het bouwbedrijf heeft geen nut, vrees ik.
Wat ongelooflijk naar. Mijn hart huilt met je mee.
Jezus⦠Ik krijg helemaal een knoop in mān maag. Wat ongelooflijk⦠Dikke knuffel!
Hoe komt het in je hoofd op?!?! Man man.
Wat vreselijk om te horen over je lieve beestje. Fijn dat hij wsl geen pijn heeft gehad. Sterkte met het verwerken
Wat een ontzettend naar verhaal zeg, heel veel sterkte ![]()
Wat een vreselijk verhaal
Hoe komt zo iemand ook op het idee. Misschien dat je wel aangifte kan doen