Wat verschrikkelijk! Hoe bedenk je het ook om zoiets te doen??
Heel veel sterkte!
Ik heb zojuist de dierenarts gebeld en een afspraak gemaakt om mijn lieve Ragna in te laten slapen. Dit gaat maandag gebeuren, bij ons thuis.
Haar oortjes waren al aangevreten door kanker (en hadden we laten opereren) en de laatste weken haar neus en nu haar bekkie ook allemaal zwarte plekken. Ze bloed de hele tijd en heeft er echt last van. Ik wil haar een lijdensweg besparen maar vind het nu ik de afspraak heb gemaakt zó verdrietig te weten dat ze na het weekend naar de poezen hemel gaat.
Binnen een half jaar 2 katten kwijt
Je neemt zoān moeilijke beslissing omdat je het beste voor haar doet. En dat is zo ontzettend goed van je. (Al maakt dat het allemaal vast niet makkelijker.) Heel veel sterkte.
Dankjewel, vind het echt ontzettend dubbel.
Ik quote mijzelf even, want na gesprekken met een directe getuige blijkt het nog erger te zijn: mijn kat is niet aangevallen door een hond, maar door een van de bouwvakkers van het dak geduwd⦠de hond was op mijn kat aan het blaffen omdat hij op het dak liep (logisch), daar was die betreffende bouwvakker klaar mee (die was op hetzelfde dak aan het werk) en die heeft hem er af geschopt/geduwd whatever. Hij is op slag dood geweest⦠achteraf bedachten we ons ook dat er geen enkele bijtwond zichtbaar was. gelukkig heeft hij geen pijn gehad maar dit heeft hij zo niet verdiend.
Voor iedereen die afscheid heeft moeten nemen of gaat nemen, heel veel sterkte
Mijn god⦠dat het nog meer horror kon worden. Eerlijk gezegd zou ik aangifte doen bij de politie, er is een afdeling voor dierenmishandeling. En daarnaast zou ik het lokale nieuws benaderen. Dit is een verhaal dat zij vast willen brengen. Je krijgt er je kat niet mee terug, maar is wel een waarschuwing voor andere katteneigenaren en zeer vervelend voor het bouwbedrijf. Want melden aan het bouwbedrijf heeft geen nut, vrees ik.
Wat ongelooflijk naar. Mijn hart huilt met je mee.
Jezus⦠Ik krijg helemaal een knoop in mān maag. Wat ongelooflijk⦠Dikke knuffel!
Hoe komt het in je hoofd op?!?! Man man.
Wat vreselijk om te horen over je lieve beestje. Fijn dat hij wsl geen pijn heeft gehad. Sterkte met het verwerken
Wat een ontzettend naar verhaal zeg, heel veel sterkte
Wat een vreselijk verhaal
Hoe komt zo iemand ook op het idee. Misschien dat je wel aangifte kan doen
och wat ontzettend diep triest, knuffel voor jou en je hemel katje.
Helemaal eens hiermee!
Dat is iets waar ik nu al tegen opzien, wanneer komt het moment dat de beslissing komt dat het niet meer gaat. Voor mijn kat is het nog niet zover en niemand weet hoe snel het komt. En dat is een hele zware verantwoordelijkheid maar je maakt de keuze wel uit liefde voor je huisdier.
Holy fuck, wat een ongelooflijke teringlijers! Die hem eraf geduwd heeft, maar ook de rest die dat zomaar heeft laten gebeuren en hem daarna dan waarschijnlijk ook geholpen heeft met begraven. Zeker aangifte doen tegen deze vieze hufters
Gadverdamme wat ziekelijk. Ik zou ook aangifte doen. Wat intens zielig dit voor je katš Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.
I know maar ik begin er nu zo hard over te twijfelen. En ik ben de enige die hierover kan beslissen, het voelt echt zwaar. Ik heb 5 katten gehad in mijn leven en dit is de eerste (godzijdank) waar ik zoān keuze voor moet maken.
Wat erg!! Ik zou hier ook zeker werk van maken doe ff normaal zeg
Hopelijk kan de dierenarts je daarom ook ondersteunen. En ik las op een site over katten met met nierziekten over het maken van die beslissing:
By not acting, I would not be prolonging their lives, I would be prolonging their deaths.
Maar wat je ook besluit, je doet echt het beste voor je kat.
Klein leed; maar ik moet zo naar de dierenarts met mijn poes omdat ze bij de vaccinatie ontdekt hebben dat ze wsl gingivitis stomatitis complex heeft ik lees alleen maar enge berichten over alle tandjes verwijderen en ik ben bang. Gelukkig heeft zij niets door en is haar reismandje nu 1 grote speelplek. Vandaag gaan ze denk ik niets doen, alleen praten. Ben erg benieuwd. Jullie ervaring hiermee?
Mijn ex had een kat zonder tanden door dit, en dat was echt een hartstikke blij diertje dat ook gewoon brokken kon eten. Blijkbaar verhard dat tandvlees voldoende om gewoon brokken te eten. Hij had er zelf echt minder dan geen last van dus hoe rot het ook is als de boel er uit moet betekent dat waarschijnlijk voor je kat dat ze zich alleen maar beter gaat voelen.