Lief dat je reageert, uiteindelijk is het nog een gedoe geworden. Ik heb uit boosheid een hele rant op fb gezet (openbaar) waarop een van die bouwvakker gereageerd heeft. Die zegt weer: dit verhaal is absoluut niet waar, mijn collegaās doen zoiets niet en als ik dat gezien had, had ik ingegrepen. Dus lang verhaal kort: ik heb ƩƩn getuige die zegt: de kat is door de hond dood gebeten, we hebben de dierenambulance niet gebeld omdat we in de veronderstelling waren dat de eigenaren van de bouwplaats dit zouden oppakken. Getuige 2 zegt: hij is van het dak geduwd. Ik heb contact gehad met de wijkagent, maar zij zegt hoe erg het ook is: strafrechtelijk heb je geen poot om op te staan. Onbetrouwbare getuigen want collegaās, wisselende verhalen, Ć”ls hij geduwd is: was dit opzettelijk of per ongeluk? Het blijft wel een feit dat hij daar is overleden en er gewoon niet gehandeld is zoals had gemoeten. Het was gewoon een gechipte kat, ze hadden de dierenambulance moeten bellen. Maar niemand neemt daar dus de verantwoordelijkheid voor. Door al het gedoe heb ik het verdriet nog niet goed kunnen toelaten, en nu durf ik dat niet. Hij was echt mijn maatje, we sliepen zelfs lepeltje lepeltje. Ik mis hem heel erg