Kattentopic #4

Hebben jullie je kat al ge-Disneyd?? :heart_eyes_cat:

19 likes

Ahw zo cute haha! Hoe doe je dat?

1 like

Via Microsoft Bingin Image Creator !

1 like

Hahaha super grappig!

8 likes

Omg wat mooooooi :heart_eyes:

4 likes

Wauw wat prachtig :heart_eyes_cat:

4 likes

Hoe werkt dit precies?

3 likes

Die van mij:

16 likes

Prachtig!

3 likes

Ik heb er even mee gespeeld haha, denk dat deze het best gelukt is! Al hadden eigenlijk de oog kleuren andersom gemoeten.

16 likes

Dus het werkt alleen op basis van een prompt? Het is niet zo dat ie de foto(geupload) omzet naar een digitaal AI visual?
@echo wat knap dat ie dan de kleurtekeningen van dat koppie zo goed heeft!

2 likes

Haha mijn katten
@Tubing niet via een afbeelding maar via woorden die je typt. Tenminste zo heb ik het gedaan. Ben een leek hoor haha.

12 likes

Ja via een prompt inderdaad, moest het wel meerdere keren proberen om het een beetje te laten lijken!

2 likes

Hahahahah

33 likes

Haha I love it! Inderdaad even zoeken naar wat werkt maar dit is direct de tweede poging

Gebaseerd op dit beest

13 likes

Ik weet niet og ik de enige ben hier, maar ik heb al meerdere katten gehad en het verzinnen van een leuke naam is soms moeilijk
Maar op een of andere manier lijkt het alsof de kat zoch erop aan past oid😂
Mijn ene kat heette bijvoorbeeld stuiter en dat was ook echt een stuiterbal
Ik ben benieuwd of meerdere dat hier zo ervaren

1 like

Vorige week was ik met dolly bij de dierenarts voor blaasjes op haar tong en toen was het al een strijd om haar in het reismandje te krijgen, maar wel gelukt. Ik had het mandje laten staan en ze ging er af en toe in liggen chillen.
Vandaag moest ik terug om die plekjes te laten checken (zijn gelukkig weg) en ik heb n kwartier geprobeerd haar in dat ding te krijgen en het lukte gewoon niet.
Dus toen heb ik de dierenarts maar gebeld dat het niet ging lukken. Hoe doen jullie dit? Ze houdt zich met haar achterpootje tegen het deurtje aan en Als ik haar vast heb draait ze zich zo omdat ze op mn schouder kan klimmen.

2 likes

Met een beetje geweld, maar anders lukt het bij mijn kat ook niet. Ik til hem op en ‘vouw’ hem dan zo klein mogelijk en dan is het een kwestie van geluk en zwaartekracht. Ik zet zijn draagtas altijd op z’n kant zodat ik hem er van boven in kan laten vallen.

Wij gebruiken altijd een mandje met een open bovenkant waardoor hij er makkelijker in gaat dan leggen we altijd een blikje natvoer erin (normaal krijgt hij brokken dus dit vind hij heetlijk) en dan snel de bovenkant erop, want het deurtje doorkrijgen lukt hier ook niet. Hij gaat altijd zo gespreid mogelijk. Maar wat ook een keer werkte was de mand rechtop zetten en snel de achterporen er eerst in.
En verder rustig blijven want een jat voelt je spanning

2 likes

Ik gebruik deze:

Hij is onhandig groot want er past met gemak een kind van 10 in maar zo heeft de kat er in ieder geval geen stress van

5 likes