Wat verdrietig sterkte!
Heh wat jammer, was dat de enige reden? Ik werk zelf voor het adoptie team van een kittenopvang en ik zou dit zelf niet doen zonder eerst een afspraak. Er zijn echt zat oudere mensen die nog heel energiek zijn en goed voor hun huisdieren kunnen zorgen. Als mensen een kitten adopteren terwijl ze al een oudere kat hebben dan geven we ze tips voor de introductie en begeleiden we ze daarin. Ik neem dan ook nog een keer na de adoptie contact op om te kijken hoe het gaat en het gaat vaker wel goed dan niet!
Jammer dat ze zo streng zijn, wij zeggen altijd dat je een goede familie moet zoeken, niet de meest perfecte.
Maar jij hoeft je verder toch niet schuldig te voelen als die organisatie dat beslist.
Onze kat is gisteravond begonnen met een novacam kuur na (vermoedelijk) een allergische reactie.
Hij was de afgelopen dagen erg suf maar maakt nu helemaal de indruk ziek te zijn.
Heeft de energie niet meer om in zijn klimpaal te klimmen, is nog meer apathisch en heeft de kattenbak niet meer gebruikt sinds gistermiddag.
Ik weet even niet wat te doen.
Afwachten wat de kuur gaat doen of alsnog de dierenarts weer bellen.
Als je je zorgen maakt kun je altijd even de da bellen om advies te vragen. Zij kunnen wel inschatten wat te doen/advies geven. Zeker zo 1 dag voor het weekend zou ik gewoon even bellen als je je daar prettiger bij voelt! Veel sterkte.
Heb gebeld, we kunnen gelukkig 10.30 terecht.
Onze lieverd is zojuist opgenomen.
Ze vermoeden sepsis.
Ben echt een beetje uit het veld geslagen
De diagnose bleek erger dan verwacht; lymfklier kanker. Prognose zeer slecht, mijn beste vriend zal vanmiddag worden ingeslapen. Ben kapot van verdriet.
Ah wat super verdrietig, heel veel sterkte en liefs!!
Wat een rollercoaster, met zo’n afschuwelijke afloop.
Heel veel liefs en sterkte
Ik kan het niet bevatten. Nog maar 2,5 jaar oud. Mijn kleine baby.
Kan alleen maar huilen.
Ah nee, wat een klotenieuws. Heel veel sterkte
Wow wat heftig en wat een rollercoaster inderdaad. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte! Vreselijk nieuws.
Wat vreselijk, heel veel sterkte
Oh man, wat afschuwelijk. Heel veel sterkte
Godver wat vreselijk. Heel veel sterkte
Dank jullie wel. Doet goed.
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!
Oh nee wat verdrietig en zo jong… heel veel sterkte, dikke knuffel
Heel erg veel sterkte.