Kattentopic #4

Dank jullie wel. Doet goed. :+1:

2 likes

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!

4 likes

Oh nee wat verdrietig en zo jong… heel veel sterkte, dikke knuffel :kissing_heart:

1 like

Heel erg veel sterkte.

2 likes

Ach gets, zo jong ook nog. Heel veel sterkte :heart:

1 like

Oh nee wat shit! Sterkteā¤ļø

2 likes

Wat vreselijk, heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ach wat naar toch en zo jong… Zo zie je het niet voor je :frowning: heel veel sterkte

1 like

Heel veel sterkte met het verlies :pleading_face::heart:

1 like

Oh nee wat vreselijk zo jouw berichten achter elkaar te lezen… Bah, sterkte :cry:

3 likes

Wat verdrietig, vooral omdat het ineens onverwachts overging op inslapen. Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Wat vreselijk…heel veel sterkte :heart:

1 like

Mijn kat is weer een kitten ofzo? Vorig weekend en Lego cactus van het dressoir gegooid en vandaag…
Gooit ze gewoon allemaal kerstspullen van mijn salontafel af.
Geen idee wat dit ineens is, ze is oud en altijd heel rustig :joy:

5 likes

Misschien dat er iemand nog wakker is… mijn kat is rond een uur of 3 gecastreerd en inmiddels weer thuis. Nu is hij alleen vanaf 22.30 uur gaan overgeven, inmiddels tot 6 keer toe.
Eten mag ik pas morgenochtend aanbieden dus daar ligt het niet aan en drinken heeft hij nog niet gewild. Ik snap dat ze misselijk kunnen zijn van de narcose maar ken dit eerlijk gezegd niet.
Ga morgenochtend sowieso de da bellen, of is het verstandig om toch spoed te bellen?

Geen ervaring mee maar 6x klinkt wel excessief? Als je het niet vertrouwt zou ik de spoed bellen.

2 likes

Ik heb idd spoed gebeld en hij is voor de zekerheid opgenomen. Volgens da zag hij er verder wel goed uit, dus die verwacht eigenlijk niet dat het nodig is, maar toch voor de zekerheid.
Bedankt voor je reactie op het late tijdstip!

5 likes

Geen idee. Mocht niemand t weten dan misschien in de dierenwinkel

1 like

@Mirke wat vreselijk deze afloop en zo snel. Je verwacht het ook zeker niet op die leeftijd. Heel veel sterkte gewenst!

@Friemel ik vind het inderdaad op whiskas lijken. Zitten er meer van die ā€œkussentjesā€ in zoals linksonder?
Wel vervelend dat je hier mee zit en niet genoeg voer is achtergelaten of verteld is wat en waar je het moet halen. Maar dat heeft een reden gok ik omdat je ook aangeeft dat je het niet aan het baasje kan vragen. Super lief van jou dat je er over nadenkt en wilt zorgen voor het juiste voer.
In de meeste supermarkten kun je kleine zakken whiskas kopen. Ik zou het niet adviseren als voer maar dat doet nu niet ter zake. Misschien kun je het beste een zak kopen, zal geloof ik 4 kilo zijn en niet extreem duur.
Denk dat je het dan echt kan vergelijken!

1 like

Bedankt voor je lieve woorden.

Ben er nog steeds kapot van. Het zal met de tijd wel beter worden maar huil nog iedere dag.
Het gemis is enorm.

4 likes

Mijn twee katten doen ineens moeilijk over hun natvoer. Ze eten bepaald voer nu ineens niet meer (juist het ā€˜betere’ voer maar ook gourmet doen ze lastig over). Ik probeer nu wat andere dingen aan te bieden maar dingen die echt goed voor ze zijn, dus waar 70+% vlees/vis in zit, willen ze sowieso allemaal niet. Ze ruiken eraan en gaan dan over het laminaat graven alsof ze schijt begraven :smiling_face_with_tear:

Het liefst wil ik ze 2x per dag fatsoenlijk natvoer laten eten maar alle dingen die goed zijn weigeren ze dus sowieso. Op zich snap ik dat ook wel want het is vaak van die gore, korrelige patĆ©. Soms gedragen ze zich echt als klootzakjes. Weet ook niet goed wat ik er tegen kan doen of hoe ik ze kan helpen. Iemand nog tips voor kwalitatief goed kattenvoer met een ā€˜makkelijke’ structuur?

2 likes