Kattentopic

Thanks. Ik heb even gekeken, op amazon wordt in de reviews geschreven dat de kwaliteit niet heel top is, en ook dat hij heel licht is en de kat hem het hele huis doorsleept (iig bij de grotere versie van hetzelfde merk zeiden ze dat, met twee bollen, dus die kleine zal niet beter zijn).
Ik ben nu aan het denken om er zelf een te maken, Kost uiteindelijk wel ongeveer hetzelfde met de onderdelen die ik vond, want wil dan meteen maar voor zwart sisal gaan en dat is duur, maar past wel mooier bij mijn inrichting… En ben nu werkloos dus heb nu alle tijd voor zulke projecten. Hmmm :thinking:

Ah jammer zeg. Nee, dan is het voor mij ook geen optie. Wel even showen als je zelf aan de slag gaat!

1 like

Wij hebben onze krabpaal ooit heel duur ergens gekocht maar de lidl heeft een soort knock-off. Want ik want ik wilde ook niet zo’n lelijk ding in de woonkamer. Deze valt niet zo op. (Je hebt ook nog een maat kleiner).

Ik heb ooit zelf een krabpaal gemaakt van een boom. Helaas zijn de plankjes die erop zitten was los geraakt, die moet ik even opnieuw vast maken.

Is een orchidee giftig voor katten? Ik lees overal wat verschillend :no_mouth:

Hoe gaat het met je nieuwe gezinsleden? :slight_smile:

Ze doen het echt super goed! Ze zijn lekker ondeugend, ze dronken en aten al meteen goed en de nieuwe kattenbak met houtkorrels in plaats van kattengrit wat ze gewend waren was helemaal geen probleem. Yoshi (de kater) was degene die meteen nieuwsgierig was en al vrij snel aan het rennen, springen en spelen was, Mimi de poes vond het allemaal nog iets te spannend. Een poos geleden twijfelde ik een beetje of ik ze allebei zou nemen maar tot nu toe helemaal geen spijt van, Mimi kruipt voorzichtig uit dr schulpje door Yoshi. Ze wil nog niet geaaid worden (Yoshi wel, die gaat er goed voor liggen haha) maar ze kwam wel tegen me aan liggen gisterenavond dus dat gaat helemaal goedkomen!

14 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Goedemorgen

39 likes


Goedemorgen!

25 likes

Lekker spelen! Ik vind het nu al zielig dat ik over een week weer aan het werk moet. Hij mauwt al zodra ik de kamer uit ben. De komende week maar oefenen met alleen laten…

34 likes

Aaaah, ik heb ook 2 zwarte monsters, eentje heeft ook een aantal witte haren onder de kin. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

https://echosilverwolf.tumblr.com/post/184591636173/the-3-stages-of-a-cat-yawn

Altijd de mlem

2 likes

Soms zou ik zooooo graag mn kat willen zijn. Lekker lang slapen en af en toe een dramatische uitstrekbeweging maken. Af en toe doet ie ook zo’n zuchtje erbij :two_hearts:

30 likes

Ja heerlijk he
Hier dan ook zo’n lange kreun haha

Ik ben een nachtje weg en ik mis m’n katten zo erg. :frowning:

4 likes

Nee oké.

34 likes

Ah die ogen <3

Ik zou echt niet meer zonder hem kunnen

26 likes

Volgensmij is de hitte een beetje naar der hoofd gestegen

27 likes