Kattentopic

Mijn kat lijkt op mij, vindt het te heet en is naar binnen gevlucht. Hij ligt ook nooit in de zon, altijd in de schaduw.

2 likes

ooohhh wat een verschrikking!! ik voel met je mee :purple_heart: ik ga heel hard duimen dat je m snel vind !!

1 like

Wat vreselijk dat ze is ontsnapt! Binnenkatten die ontsnappen lopen meestal niet ver, dus kijk ook overal goed in de bosjes want ze houden zich vaak stil. Heb je al melding gemaakt op Amivedi? Is ze gechipt? Dan zou je asiels in de buurt kunnen bellen. Misschien heb je dat allemaal al gedaan, maar ik weet hoe ongelofelijk rot het voelt als je binnenkat ontsnapt. Die van mij is 13 dagen lang weggeweest en uiteindelijk vanzelf terugkomen lopen. Ik hoop dat je haar heel snel terugvind!

2 likes

Wat verschrikkelijk :frowning: Heb je haar voor de zekerheid wel opgegeven als vermist bij amivedi en ik neem aan dat ze wel gechipt is?

1 like

:disappointed: ik hoop dat jullie haar snel gaan vinden!

1 like

41 likes

Muh maak me beetje zorgen om mijn kitty. Ze eet deze avond haar natvoer niet op, ze gaat steeds op de grond liggen zoals onderstaand en dat deed ze eerst niet echt en haar urine rook net héél sterk. Ging bijna over mijn nek toen ik kattenbak opende… kijk morgen nog even aan en anders ga ik de dierenarts maar even bellen.

Oké misschien iets te snel druk gemaakt want schotel haar net nieuw natvoer (klein beetje) gegeven en dat at ze wel. Dus misschien lag het aan het voer. Misschien de warmte

1 like

Drinkt ze wel?

Ja, volgens mij doet ze dat wel. Ze drinkt graag uit bad of plantenbakken, maar haar waterbakjes zijn ook wel wat leger, dus denk het wel!

1 like

Oh nooo, ik leef met je mee :pensive:
Ik hoop dat je ze toch nog vindt!! Misschien een facebook oproep?

Mijn meisjes zijn nu bij de dierenarts om gecastreerd te worden… vind het heel spannend, gelukkig mogen we ze om 1 uur alweer ophalen

1 like

Wat gebruiken jullie voor vlooienmiddel. Ik gebruik het eigenlijk niet echt, maar gezien mijn kat naar het pension gaat is het wel noodzakelijk.

Als ik google kom ik zulke vreselijke verhalen tegen. Wat is nu een goed middel?

Ooooh gelukkig @Beertje!

Hebben nog meer meiden hun handen vol gehad aan hun kitten? Onze is zo ontzettend hyper! Ik vraag me ook echt af hoe ik hem goed kan aanleren om niet in handen en voeten te bijten want hij hangt aan alles wat beweegt.

Wat fijn!! Is ze nog helemaal ongedeerd??

@Lidcactus wij krijgen stronghold van de dierenarts. Is ontworming en ontvlooien in één.

Vandaag de eerste dag dat de buren de katten eten geven. Ik ben op vakantie.
Ik vind het wel spannend. Ze zijn nog niet langs geweest (camera deurbel)

2 likes

Wij gebruiken amflee.

@Beertje oooh gelukkig!!! Alles oké?

1 like

Welke borstel gebruiken jullie om jullie katten mee te borstelen? Ik gebruik nu een paarden roskam, werkt top maar ik zou toch graag wat anders proberen want hij haart zo erg…

Zo’n handschoen, gekocht op eBay.

1 like