Kattentopic

Ik gebruik ook zo’n handschoen maar ik heb ook weleens gehoord van mensen die een tangle teezer gebruiken.

1 like

ik heb er een besteld op aliexpress! heb er ook een neppe furminator bij gedaan

Action heeft die handschoen ook. Scheelt weer wat verschepen (nou ja, uiteindelijk komt het wrs van dezelfde plek maar toch)

Oh dat is goed om te weten. Die van mij ons aan vervanging toe maar kon ik er geen vinden bij Zoo.plus. waar ik hem eerder vandaan had.

Ja! Bij ons hetzelfde verhaal, alleen waren de katten drie jaar toen we verhuisden.

We hebben ze sowieso iets van twee maanden binnen gehouden en daarna naar buiten. Onze tuin is helemaal afgeschermd met schuttingen en een muur. Langs de rand van de schuttingen hebben we voor de zekerheid rollen kippengaas opgehangen. Ze kunnen er in principe niet uit. Al is er wel eens een vreemde kat in de tuin geweest die er wel uit kwam, maar dat was geloof ik in paniekmodus. Verder bleven wij in het begin er altijd bij en als ze ook maar naar de schutting loerden, dan noemde ik hun naam en dan was het goed. We hebben we echt twee aparte katten. Eentje schrikt van alles en de ander is motorisch beperkt :sweat_smile:

Mijn kat is echt helemaal verknocht aan zn mandje, hij ligt er ook altijd op te sabbelen, maar dat ding moet nu dus een keer gewassen worden en ik vind het zo zielig. Weet nog wel hoe rot ik het vroeger vond als mijn moeder mijn knuffel had gewassen, zo’n gevoel krijg ik bij dat mandje haha.

4 likes

Welterusten! Als je toch zo heerlijk kon liggen :smiley:

13 likes

Mijn kat huilt/miauwt sinds kort weer de hele nacht en ook af en toe overdag. Hij deed dit ook in mijn oude appartement. Ik dacht altijd dat dit was omdat het daar te klein was voor twee katten.

Toen ben ik bij mijn ouders gaan wonen en stopte het miauwen. Nu woon ik zelf in een huis, groot genoeg en veel ramen en begint het weer :pensive: ik slaap sowieso al slecht zonder dat gejammer de hele nacht maar word er zo gestoord van. Lig nu met oordoppen in bed maar hoor het nog steeds. En geeft me zoveel stress want het is echt een speciale miauw, heel jammerend schreeuwen en lijkt soms op huilen

Deze lul ligt al de hele dag in zijn katten kruiptunnel en komt er alleen uit om in mijn enkels te bijten :rage: ik hou van hem :two_hearts:

45 likes

wat een boevenkop :heart_eyes::grin:

1 like

Ik smelt😻

54 likes

Gekke vraag misschien, maar kan het zijn dat hij doof is?

Nee… hij reageert gewoon goed op zijn naam en voer geluiden. Ik denk niet dat het iets lichamelijks is

Wat helpt goed tegen haarballen? Mijn kat blijft maar haar uitkotsen, zo sneu. (Ze haart ook nog steeds flink uit)

Is het misschien dat toen je bij je ouders woonde, er meer mensen om hem heen waren en hij dus wat meer aandacht kreeg? Onze kat (wel doof overigens) miauwt een stuk meer wanneer we bijvoorbeeld een avond zijn weg geweest. Dat gehuil gaat echt door merg en been :cry:


We zijn gisteren terug gekomen na een vakantie 3 weken. Gelukkig was ons meisje blij ons te zien :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Haarbalpasta! Ik heb er een van de dierenarts waar ook een beetje vaseline in zit wat de maag beschermt door er een laagje over te leggen. Ze vinden het ook erg lekker dus 2/3 keer per week doe ik een toefje bij de brokjes.

1 like

Ik mis mijn katten. Ben nu een weekje op vakantie. Vrijdag ben ik weer thuis om zondag op dienstreis te gaan. Ik moet zo gewoon te lang missen.

Als ik weg ben is mijn vriend wel thuis, dat vind ik wel fijn.

1 like

#spon #neegrapjewashetmaarzo

32 likes

1 van onze katten is een beetje aan het puberen volgens mij want hij gaat steeds meer de discussie aan ipv dat hij gewoon luistert.
Zojuist probeerde hij stiekem de slaapkamer in te sneaken en toen mijn vriend “Nee” zei begon de kat eerst heel zeurderig te mauwen en door te lopen en bij de 2e ferme “Nee” liep meneer blazend de kamer uit.

10 likes