Ik wil gewoon even ‘kletsen’ over mijn superleuke kitten, sorry voor mijn betoog.
Hij is nu bijna 14 weken en alles gaat supergoed! Hij is zo schattig! Mijn vriend en ik zijn beiden een beetje verliefd, denk ik. Zodra we thuis zijn, wilt hij constant bij ons zijn. Hij spint echt de hele tijd indien we hem aaien en we kunnen hem ondersteboven optillen, op zijn buik aaien, helemaal verfrommelen of opsnuiven: hij vindt het allemaal prima!
Sinds afgelopen weekend laten we hem buiten in de tuin rennen want we vonden het zielig dat wij buiten waren en hij binnen moest zitten :’). Zelf buiten blijft hij dicht bij ons. Eerst hebben we een riempje geprobeerd maar nu laten we hem los. Nadat hij in de tuin gerend heft, valt hij meestal meteen KO in slaap zodra hij binnenkomt.
We krijgen steeds vaker bezoek van een grote rode buurtkat (ik kan me echt niet voorstellen dat onze kat ook zo groot wordt). Gisteren waren ze zelfs samen aan het spelen, zo terratoriaal zijn ze beiden dus niet.
Verder wordt hij komende vrijdag al gecastreerd (onze dierenarts zit in Belgie en daar doen ze dat al veel vroeger) dus dat vind ik wel heel zielig.
En wij hebben nu hele gore kattenbakkorrels. De urine zakt naar de bodem en de korrels klonteren niet echt. Maarja, de zak is bijna op dus dan kan ik een aantal tips van hierboven opvolgen.
Einde betoog!