Wat zijn de gekke of grappige eigenschappen van jullie katten? Lijkt me leuk om te horen! Die van mij gaat altijd standaard rollen en als een zeehondje op haar rug liggen, als ik haar op de badmat zet
Is een doodnormale badmat verder, niet speciaal zacht of ruw oid haha. Ook wil ze altijd via het raam het balkon op ipv via de deur, en dan heel de tijd opnieuw, vind ze leuk denk ik.
Wat een mooie fluffy kat! Die van mij gaat altijd ondersteboven liggen als ik haar op mijn bed leg.
De ander is helemaal raar. Ze laat zich altijd vrijwillig helemaal aflebberen door de hond van mijn ouders, wordt compleet enthousiast van plastic zakjes en zit ook graag in en op rare dingen en gaat graag mee in bad.
Grappig om te lezen dit! Mijne slaapt graag met haar hoofd naar beneden
Mijn andere kat heeft altijd de neiging om aandacht te vragen en vervolgens kei hard weg te sprinten. Doet ze voornamelijk als ik haar buiten tegenkom.
Mijn kat is helemaal gek van tampons. Die pikt ie ook gewoon uit mijn tas 
Hij tikt ze weg en schiet er dan achteraan om ze te pakken.
Ja zijn beide Ragdolls! Broertje en zusje
Er hangt veel haar aan. Ik ga 1 of 2 keer per week met zo’n wisser voor je ramen over de zitting en dan komt alles eraf (elke keer een shock)
Afwashandschoenen werken ook! Maar idd damn wat veel haar komt eraf. Ik schrok echt van hoeveel ik van mijn bank af heb gehaald.
Had een deel van die kattensoep van Purina ingevroren, zodat mijn kat er mee kon spelen en wat kon afkoelen. Hij vond het echt geweldig! Eerst 20 minuten dat ijsblokje heel het huis door en uiteindelijk kon ie het oplikken/opeten.
Oh wat een goed idee! Zou ik dit ook met gewoon natvoer kunnen doen?
Ik denk het wel? misschien klein beetje water toevoegen? Zou het gewoon proberen!
Goed idee! Dit ga ik proberen.
@FrozenFlame Oppassen met bevroren eten/ijsblokjes, daar kunnen ze diarree van krijgen!
Ik had een filmpje gezien van katten die met speeltjes in en bak water speelden en zo afkoelden via hun pootjes, dus ik net een bak water met balletjes neergezet. Uiteraard wordt er niks mee gedaan. 
Ohh mmm dat is niet de bedoeling inderdaad. Bedankt voor je reactie! 
Dat is ook een goede optie inderdaad! Jammer dat het wordt genegeerd 
Mijn kat is normaal in de zomer vaak overdag de hele dag buiten. In de winter zit hij dan binnen omdat het hem te koud is. Nu vraag ik me af of ik hem morgen naar buiten moet doen ivm het weer? Ik zet dan water en brokjes buiten. Normaal gaat hij overdag buiten wat kleine rondjes lopen of rustig de wacht houden door ergens te gaan zitten en te observeren. Ik ben (helaas) zelf weg van 9-21 uur, vandaar mijn twijfel. Ik ben benieuwd wat anderen doen.
Ik zou hem binnen houden denk ik, anders zit ik er de hele dag mee in mijn hoofd, ofwel ik twijfel of het wel kan. Het lijkt me niet verstandig en ik zou het zekere voor het onzekere nemen, ook al vind hij dat niet leuk. Extra knuffelen dan maar als je thuis bent!
@Eendagsvlieg De kat van mijn ouders is ook veel buiten maar hij ligt met dit weer alleen maar te chillen onder een boom. Ik zou voldoende water buiten zetten en zorgen dat daar schaduw overheen valt.