Kattentopic

36 likes

Ja eerst wel maar heb de kat paar keer flink nat gespoten als ze alleen al naar dat ding keek (daarvoor heeft ze er echt meerdere keren ingehangen) dus nu heeft ze het afgeleerd. Durf haar nu 's nachts ook weer alleen te laten in dezelfde kamer.

1 like

Let wel op of je hordeur stevig genoeg is. Die van ons is een buitenkat en gaat gewoon dwars door het gaas van de hordeur heen.

Ik heb de deur (waar hordeur voor zit) alleen open als ik erbij ben. :relaxed:

Oooh zo fluffy :heart_eyes:

1 like

Wat een knappe fluffy’s :heart_eyes: Zijn het Ragdolls?

Hoe vind jij zulke stoelen icm haar? Ik wil graag stoffen stoelen (of misschien velvet) maar mijn vriend niet ivm haar, alsof hij überhaupt ooit die stoelen haarvrij zal maken. :joy:

Wat zijn de gekke of grappige eigenschappen van jullie katten? Lijkt me leuk om te horen! Die van mij gaat altijd standaard rollen en als een zeehondje op haar rug liggen, als ik haar op de badmat zet :joy: Is een doodnormale badmat verder, niet speciaal zacht of ruw oid haha. Ook wil ze altijd via het raam het balkon op ipv via de deur, en dan heel de tijd opnieuw, vind ze leuk denk ik.

15 likes

Mijne komt altijd als een baby bij me liggen.

25 likes

Wat een mooie fluffy kat! Die van mij gaat altijd ondersteboven liggen als ik haar op mijn bed leg.

De ander is helemaal raar. Ze laat zich altijd vrijwillig helemaal aflebberen door de hond van mijn ouders, wordt compleet enthousiast van plastic zakjes en zit ook graag in en op rare dingen en gaat graag mee in bad.

27 likes

Grappig om te lezen dit! Mijne slaapt graag met haar hoofd naar beneden

Mijn andere kat heeft altijd de neiging om aandacht te vragen en vervolgens kei hard weg te sprinten. Doet ze voornamelijk als ik haar buiten tegenkom.

44 likes

Mijn kat is helemaal gek van tampons. Die pikt ie ook gewoon uit mijn tas :upside_down_face:
Hij tikt ze weg en schiet er dan achteraan om ze te pakken.

9 likes

Ja zijn beide Ragdolls! Broertje en zusje

1 like

Er hangt veel haar aan. Ik ga 1 of 2 keer per week met zo’n wisser voor je ramen over de zitting en dan komt alles eraf (elke keer een shock)

1 like

Afwashandschoenen werken ook! Maar idd damn wat veel haar komt eraf. Ik schrok echt van hoeveel ik van mijn bank af heb gehaald.

2 likes

Dit beest kijkt veel te blij.
Zeker omdat hij weet dat hij op mijn plek ligt.

27 likes

Had een deel van die kattensoep van Purina ingevroren, zodat mijn kat er mee kon spelen en wat kon afkoelen. Hij vond het echt geweldig! Eerst 20 minuten dat ijsblokje heel het huis door en uiteindelijk kon ie het oplikken/opeten.

2 likes

Ho, dat moest niet als een reactie op @Blauwra :slight_smile:

Oh wat een goed idee! Zou ik dit ook met gewoon natvoer kunnen doen?

1 like

Ik denk het wel? misschien klein beetje water toevoegen? Zou het gewoon proberen!

1 like