Ja, het enige wat op viel was dat hij vaak aan het likken was bij zijn plasser/anus. Maar toen hij vanmiddag niet wilde eten (mijn kat eet letterlijk alles en wil het liefst altijd eten) hebben we direct gebeld. Moesten ook direct langs komen. En je hebt ook gelijk, het is zo zaterdag en dan kan ik hem weer knuffelen.
Ja hij heeft speciaal voer nu en het is nooit meer terug gekomen! Zijn zusje heeft het ook gehad (maar dat uitte zich minder ernstig) en dus ook dit voer. Dus ik heb 2 van de 3 katten nu op duur voer. Maar ben echt altijd panisch dat het niet op mag gaan zonder dat we nieuwe zak in huis hebben, durf ze ook niet meer anders te geven.
Bij ons “vielen de kosten mee”, 270 euro (hij was 2 dagen opgenomen en ik had duurder verwacht)
Ah wat goed om te horen dat het nu goed gaat op dat voer! Bij poezen schijnt het sowieso wat minder vaak ernstig te zijn, omdat zij een bredere plasbuis hebben.
Oei ja zo panisch ga ik ook worden vrees ik .
Oh dat valt mij inderdaad mee, nou ik hoop dat dat bij ons ook zoiets zal zijn. Is toch alweer de helft van 600 euro.
Bedankt nog voor alle tips voor katten-oppas-opties! We hebben vanavond een kennismakingsgesprek met een meisje wat ik via Pawshake heb gevonden Ze woont 2 straten achter ons en is dierenartsassistente in opleiding.
@lapzwans ik had Chantal ook nog een berichtje gestuurd, maar ik heb van haar nog geen reactie ontvangen, dus vandaar dat ik nu iemand via Pawshake heb benaderd.
Mijn kater had het ook en heeft met speciaal voer nooit meer ergens last van gehad!
Hahaha ik ga stuk om die schilderingen en tekeningen
Goed om te horen dat hij nergens meer last van heeft gehad!
Ik had deze trouwens gekocht en mijn katten vinden het helemaal fantastisch. Stuiteren ook dus het bounct heel de kamer door.
Ja deze waren bij ons ook een succes. Kun je volgens mij ook van je spaarpunten bij Zo.0plus kopen.
Maar de pret was hier wel van korte duur… een van mn katten heeft er zijn missie van gemaakt deze stuiterballen helemaal kapot te kauwen spelbrekers zijn t toch ook he die katjes
Niemand advies hoe je lijm van de huid haalt? Ik heb het bovenste eraf geknipt maar er zit nu nog een gedeelte aan de huid en het is heel hard…
Wat voor lijm?
Geen idee, ze had een plek in haar vacht(binnenkat) en bijna alles is eruit behalve een hard stuk aan haar huis vast geplakt. Ik heb echt geen idee wat het geweest kan zijn…
Wij zijn net verhuist en onze kat was vandaag voor het eerst alleen (ook zonder zn maatje de hond) en toen kwam ik aangereden, hoorde ik em buiten al miauwen (krijsen bijna). Snap t ook wel, zit je alleen in een nieuw huis zonder je baasje en je maatje Maarja ik moest werken dus het kon niet anders
Omg we mochten vandaag onze kat weer ophalen, want hij had blaasgruis. Ik moest €770,- betalen.
Da’s een flink bedrag! Maar wel fijn dat jullie kat weer thuis is. Moet hij nu op speciaal voer of hoeft dat niet?
Ja, ik stond er wel even van te kijken, omdat ze max €600,- hadden gezegd. Maar heel blij dat hij weer lekker thuis is. Ja, hij moet nu speciaal voer en de komende tijd nog een heel arsenaal aan medicijnen.
Sorry voor alle posts hier, maar ik weet het echt niet. Mijn kat is nu dus thuis, want hij had goed geplast vannacht bij de dierenarts, maar was echt super super gestressd. Nu is hij thuis sinds 11uur en hij heeft denk ik echt al wel 15x kleine plasjes gedaan waar ook bloed bij zit. Ook 3x buiten de bak, terwijl dat heeft hij letterlijk nog nooit gedaan.
Had de dierenarts in paniek opgebeld. Dat bloed was wel logisch zei ze?! Maar die kleine plasjes moet ik wel in de gaten houden. Pff ik raak er echt een beetje gefrustreerd van dat ik niks kan doen. Of in ieder geval niet precies weet wat er nu is.
Ik ben zo blij dat er hier altijd iemand zo lief antwoord geeft! Ja, ik heb het privé nummer van de dierenarts gekregen dus als ik het echt niet vertrouw dan bel ik haar. Maar ze zei dat zo lang er steeds urine uit komt, al is het maar 3 druppels, is het goed. Dus naja daar hou ik mij dan maar aan vast. Maar voelt zo machteloos hè
Nee precies dat inderdaad. Maar goed hij plast, eet, drinkt en spint zelfs weer een beetje, dus daar houd ik mij voor nu maar aan vast.
Ik hoop dat je lieve poezenbeest snel terug de oude is!