Niemand advies hoe je lijm van de huid haalt? Ik heb het bovenste eraf geknipt maar er zit nu nog een gedeelte aan de huid en het is heel hard…
Wat voor lijm?
Geen idee, ze had een plek in haar vacht(binnenkat) en bijna alles is eruit behalve een hard stuk aan haar huis vast geplakt. Ik heb echt geen idee wat het geweest kan zijn…
Wij zijn net verhuist en onze kat was vandaag voor het eerst alleen (ook zonder zn maatje de hond) en toen kwam ik aangereden, hoorde ik em buiten al miauwen (krijsen bijna). Snap t ook wel, zit je alleen in een nieuw huis zonder je baasje en je maatje
Maarja ik moest werken dus het kon niet anders
Omg we mochten vandaag onze kat weer ophalen, want hij had blaasgruis. Ik moest €770,- betalen. 

Da’s een flink bedrag! Maar wel fijn dat jullie kat weer thuis is. Moet hij nu op speciaal voer of hoeft dat niet?
Ja, ik stond er wel even van te kijken, omdat ze max €600,- hadden gezegd. Maar heel blij dat hij weer lekker thuis is. Ja, hij moet nu speciaal voer en de komende tijd nog een heel arsenaal aan medicijnen.
Sorry voor alle posts hier, maar ik weet het echt niet. Mijn kat is nu dus thuis, want hij had goed geplast vannacht bij de dierenarts, maar was echt super super gestressd. Nu is hij thuis sinds 11uur en hij heeft denk ik echt al wel 15x kleine plasjes gedaan waar ook bloed bij zit. Ook 3x buiten de bak, terwijl dat heeft hij letterlijk nog nooit gedaan.
Had de dierenarts in paniek opgebeld. Dat bloed was wel logisch zei ze?! Maar die kleine plasjes moet ik wel in de gaten houden. Pff ik raak er echt een beetje gefrustreerd van dat ik niks kan doen. Of in ieder geval niet precies weet wat er nu is.
Ik ben zo blij dat er hier altijd iemand zo lief antwoord geeft!
Ja, ik heb het privé nummer van de dierenarts gekregen dus als ik het echt niet vertrouw dan bel ik haar. Maar ze zei dat zo lang er steeds urine uit komt, al is het maar 3 druppels, is het goed. Dus naja daar hou ik mij dan maar aan vast. Maar voelt zo machteloos hè
Nee precies dat inderdaad. Maar goed hij plast, eet, drinkt en spint zelfs weer een beetje, dus daar houd ik mij voor nu maar aan vast. 
Ik hoop dat je lieve poezenbeest snel terug de oude is!
Heb zelf een kat met terug kerende blaasgruis problemen(oxcalate ) dus herken je zorgen helaas
Zou me nog niet te veel zorgen maken hoor. Je kat is net thuis na dat er van alles bij de dierenarts gebeurd is ,dus is niet heel gek ook dat er nog bloed bij zit. Weet nog dat mijn dierenarts zei dat het wel met 1 a 2 dagen over moet zijn.
Hou het plassen goed in de gaten maar denk echt dat als je kat weer wat rustiger is en zich wat meer de oude voelt dat het bak gedrag vanzelf weer normaal gaat worden.
Sterkte❤️
Ik had geen melding gekregen van je berichtje. Maar wat vervelend dat het steeds terug komt bij jouw kat! Kan je dat wel beheersen zeg maar, dus dat je niet steeds een godsvermogen kwijt bent bij de dierenarts?
Had jouw kat destijds ook nog een dag of 1/2 die kleine plasjes met bloed? Dat stelt mij wel een beetje gerust. Ik ben ook een beetje bang om vannacht te gaan slapen. Dacht eraan om misschien beneden te gaan slapen. Bedankt voor je lieve berichtje! 
Het is redelijk onder controle. Het is ongeveer 3 jaar weg geweest en afgelopen mei was het weer raak en moest hij weer geopereerd worden.
Het zal ook steeds terug komen helaas en het is dus meer de vraag wanneer het terug komt dan of het terug komt.
Ja je bent steeds een vermogen kwijt. Had denk ik voor dat geld een maand vakantie naar Hawaï kunnen houden😂 maar het is niet anders.
Zou me laatste geld nog aan dat beestje uitgeven.
Het was bij mijn kat ook ongeveer 1 a 2 dagen dat het na de operatie nog met wat bloed was dus hoort er echt bij ben ik bang.Maar hou het wel in de gaten dat het niet steeds erger wordt en dat hij geven moment wel beter gaat plassen. Dat deed mijn kat nl wel redelijk snel alweer. Al zal het per kat natuurlijk verschillen 
Als je het een fijner idee vindt zou ik gewoon beneden gaan slapen kan je m wat beter in de gaten houden ook. Zijn net kinderen soms hè 
Oh dat is wel echt onwijs vervelend. Doen ze dan geen penisamputatie? Of is dat al? Mijn dierenarts had het daarover namelijk als het echt vaker zou gebeuren. Ja ik zou ook mijn laatste cent nog uitgeven aan hem! Maar weet wel dat ik nu een apart spaarpotje ga aanleggen haha.
Ah oke, zou fijn zijn als de dierenarts dat ook zegt als je hem weer mee naar huis neemt.
Ja, daarom inderdaad. Ga wel beneden liggen.
Nou ik zei vandaag al tegen mijn vriend dat ik nooit geen kinderen wil. Nog meer stress en paniek kan ik niet aan. 
Hij heeft zelfs al een amputatie gehad voordat ik hem uit het asiel haalde.
Is puur pech/aanleg helaas. Is ook al een oud bokje ondertussen want hij is nu 13 en kreeg m toen hij 6 was. Zou idd echt een spaarpotje maken als jou kat er vaker last van heeft ook.
Je schrikt je altijd rot als je de rekening krijgt.
Al is mijn dierenarts echt een schat en geeft me altijd wat korting omdat ik vaste klant daar ben ondertussen 
Oh jemig, wat vervelend zeg! Hopelijk duurt het nu weer minimaal 3jr voordat hij er last van heeft.
Ah wat lief van je dierenarts! 
Ja, zo stom he. Ik wil dat al zo lang en mijn vriend zei steeds van ‘ah dat is niet nodig joh
’. Maar als ik hem nu wil verzekeren dan moet ik opgeven over dit blaasgruis en dan worden dingen aan blaas en urinewegen niet meer gedekt. Maar goed nog steeds wel verstandig voor andere dingen uiteraard.
Heeft iemand hier ervaring met een chip met GPS-tracker voor een kat? Ik leer mijn kat nu naar buiten te gaan weer na een hele tijd in een appartement dus ze moet gechipt worden, maar ik wil er dus graag een waarop ik haar ook echt kan vinden als ze kwijt loopt.