Kattentopic

21 likes

Dit zijn mijn monsters❀

31 likes

Mijn poes als m’n vriend thuiskomt :heart_eyes:
Geluid aan voor gemiauw vanuit beide partijen haha

33 likes

Aaaaah zo gaat dat hier ook! Zo lief

1 like

Dit is het cuteste (is dit een woord?) wat ik in tijijijden heb gezien :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zo frustrerend, de kat moet naar binnen als ik ga slapen en heb hem al twee keer opgehaald, maar hij wil gewoon niet naar binnen. En in plaats van in de buurt is ie dan ook nog eens een heel stuk uit zn territorium. En maar ruiken aan fietstassen en bloemen. Hij kan eigenlijk niet opgetild worden (ze doen het soms) maar de verleiding is nu wel groot. Ik wil douchen en naar bed!!

Pestkop

5 likes

Hij kan niet opgepakt worden als in dan gaat hij krabben of een andere reden? Want dit is natuurlijk echt mega irritant.

Nee precies daarom. Alleen de man van het gezin kan hem optillen. Ik heb net geappt en hij heeft allemaal tips gegeven dat ik ijs of vlees moet geven maar als ik in de buurt kom dan weet ie t al weer en rent ie van me weg
 en hij moet echt binnen ‘s nachts, maar ik wil niet 12 uur nog door de buurt moeten wandelen want dat vind ik eng

Ah fuck man, dus je komt ook niet in de buurt van hem? Want weet niet of je een vest hebt ofzo anders kan je hem daar in wikkelen. Maar dat gaat dan niet eens

Haha zo lief. Zo gaat dat hier ook. Als m’n vriend thuis komt (we wonen 2 hoog) en de kat hoort alleen nog maar de fiets of de auto dan staat ‘ie voor het raam al te miauwen. En zodra de deur beneden open gaat staat de kat al bij de voordeur boven te wachten.

1 like

Mijn kat is nu bijna een week thuis na het hele blaasgruis gedoe. Het plassen gaat gelukkig wel een stuk beter. Niet meer in huis en bijna weer even groot als normaal. Alleen hij slaapt nog steeds zo veel, is dat normaal? Hij heeft wel 2x narcose gehad, 1x om te spoelen etc. en de 2e keer om de katheter eruit te halen, want dat ging niet zonder omdat hij zo bang was geworden.

1 like

Fijn dat het beter gaat!! Ik denk dat het vele slapen een combinatie is van de narcose, is natuurlijk een aanslag op zo’n klein lijfje, en ook wel de warmte hoor. Mijn katten liggen ook de hele dag voor pampus en komen met moeite overeind om te eten.

1 like

Oh ja die hitte ook nog natuurlijk. Het is hier in huis nog steeds 27 graden dus ja dat is wel heet voor hem (voor mij ook daar niet van haha). Hahah nou voor eten weet ie niet hoe snel hij moet komen, dus dat dan weer wel. Hij miauwt ook de oren van mijn kop als ik zijn eten ‘klaar maak’.

1 like

Dat is normaal hoor! Mijn kat heeft bijna 3 weken in het dierenziekenhuis gelegen wegens blaasgruis en is 5 of 6 keer onder narcose geweest in die periode en hij (ofja nu “het” zonder penis :joy:) heeft daar echt 2 a 3 maanden van moeten bijkomen.

Fijn dat het nu goed gaat met z’n plasjes. Eet en drinkt hij ook goed? Mijn katten drinken echt mega veel door het dieetvoer.

2 likes

Ahh jemig 3 weken zo sneu! Wel fijn om te horen dat het normaal is dat je merkt dat ze er nog van moeten bijkomen.

Ja eten als een bootwerker en drinken ook goed. Ik heb niet de indruk dat hij meer drinkt dan hiervoor, maar ik doe vaak ook wat water door zijn voer (de da gaf aan dat dit wel goed was) en hij krijgt ook 1 zakje natvoer per dag, dus daar zit ook vocht in. Het voordeel van dat hij zo gaar is de hele dag zijn de knuffels. Dus daar geniet ik maar 100x zoveel van!

Hier stop ik minimaal 2x per dag mijn gezicht tussen. Zo fluffy hahaha. Behalve dat geschoren stukje. :rofl:
Oke heel epistel, maar ik ben heel erg opgelucht dat het beter gaat met hem.

13 likes

Wij krijgen over drie weken een nieuwe kitten (poes) erbij. We hebben al één poes die heel zachtaardig is. Ze is opgegroeid met haar zus, maar die hebben we helaas weg moeten doen vanwege ernstige agressieaanvallen.
Iemand nog hele goede tips om de twee aan elkaar te laten wennen? Ik heb natuurlijk al op internet gelezen, maar wellicht dat iemand nog een onbekende toptip heeft
 :slightly_smiling_face:

De kat was net aan het overgeven en toen ik het opruimde bleken er larven/maden tussen te zitten. Toen ik het weg ging gooien zag ik dat ze ook in haar voerbakje met nat voer zaten. Zo stom dat ik niet beter heb opgelet. Iemand die weet of ik nu nog iets moet ondernemen voor haar, was sowieso van plan om morgenochtend de dierenarts te bellen.

Ja ik loop me helemaal suf te googlen, maar kan er vrij weinig over vinden.

Ja die heeft ze denk ik binnen gekregen met het voer. Ik snap nu opeens waarom ze haar eten liet staan maar nog wel honger had. Ze lijkt verder gewoon normaal.

Dankjewel trouwens voor het reageren.

Misschien even in de gaten houden of ze geen wormpjes krijgt?
Wij hadden laatst maden in de prullenbak (:face_vomiting:) en nadat ik het had opgeruimd, heb ik de kat haar ontworming gegeven, maar die moest ze sws deze week ergens krijgen.
Als ze het pas nog heeft gehad is ze al beschermd.
Ik weet niet of ze wormen kunnen krijgen van het eten van maden, maar ze lijken er wel veel op🧐