Kattentopic

Oh nee, ik duim voor je. Kutgevoel is dat

1 like

Ik twijfel eventjes, hebben jullie advies?
Ik zit nou in een stad 15 min rijden van mijn katten af (4), voordat ik wegging (16:00) heb ik twee grote bakjes voer neergezet en mijn buurman geeft ze morgen voer. Ik heb ze vandaag ook allemaal 100 gram nat gegeven.
Maar het knaagt een beetje, zou ik ze nog extra moeten geven? Of is dat niet nodig? Ik ben er zelf morgenavond rond 22:00 pas weer.
Ik denk het zelf niet, maar misschien weten jullie het beter haha

Hebben ze voldoende drinkwater?
Dan zou ik mij geen zorgen maken.

Beetje te weinig eten is echt geen ramp. En ik denk dat ze wel voldoende hebben. En anders pech.
Ik heb een vreetkat, dus ik voel me nooit slecht als hij eens zonder eten valt. Hij heeft genoeg reserve, denk ik dan.

Ja water staat er genoeg!! thanks!

Voila, dat is het allerbelangrijkste. En eten klinkt me ook voldoende, maar beetje minder voor een dag is helemaal niet erg.

2 likes

Ik hoop ZO dat dit ook gebeurd. Maar ik ben alleen maar heel erg bang dat hoe langer ie weg is, hoe meer ie zn nieuwe huis vergeet. We wonen er pas net namelijk. Heb al een spoor gemaakt met kattengrit. Heb toch het idee dat ie verder weg is, anders had ie echt gereageerd op mijn geroep (en anders wel op de hond, daar issie gek op)

Heb je ook bij je oude huis gekeken? Of ben je ver weg verhuisd? Ik denk zo aan je… afschuwelijk.

Ja al gekeken en ook de buren ingelicht. Die houden het in de gaten. Afstand is 8km, wel ver, maar zou kunnen

Heb je al gekeken op die website voor vermiste dieren?

Hij staat op amivedi, mijn dier is zoek, facebook. Hou de dierenambulance site in de gaten en ook het dierenasiel hier in de buurt. Ook geen spoor! Zo gek alsof ie van de aardbodem verdwenen is, hij is ook niet eens extreem schuw dus snap het echt niet

ogen uit mn kop gejankt maar hij is terecht dankzij oplettende lieve kindjes :heart::heart::heart::heart::heart::heart: Dol en dolgelukkig!!!

44 likes

Wat fijn!!!

Wat fijn voor je die kindjes lekker verwennen. :blush:

12 likes

Ja breng ze zo 5 kilo snoep :heart::heart::heart:

5 likes

Awhh zoo fijn!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Chicago wat fijn! Ben zo blij voor je!

In de tussentijd zijn mijn kat en ik gevloerd door de hitte. Ze ligt al een uur zo

37 likes

Zo fijn!!! Heel veel knuffelen!!

1 like

Heel fijn dat ‘ie weer terecht is! Lekker knuffelen nu!

Hoe is het met jullie poezenbeestjes in de hitte? Die van ons komt in de ochtend hallo zeggen, gaat in z’n reismandje (lekker koel) liggen en als we op bed gaan komt ie er weer weg. Hij eet en drinkt overdag niets, in de nacht leeft ‘ie weer wat denk ik. (Ondanks dat het in de kamer ook in de nacht 29 graden is)

Genieten van het briesje :smile:

Ze doen hier redelijk normaal. Ze eten en drinken goed tijdens de hitte, en ze zijn nog even levendig als altijd. Behalve op bovenstaande foto, het was tijd voor een siësta :sweat_smile:

17 likes

Heb ze met hun favo speeltje kunnen vastleggen :heart_eyes:

@Nebula ik heb echte buitenkatten maar hou ze in de ergste hitte liever binnen. Ze gaan dan op plekken waar het wat koeler is lekker liggen tukken. 's nachts leven ze inderdaad helemaal op.

16 likes