Kattentopic

Hahah ja hier ging hij toen in de bak liggen alsof het een mandje is. :sweat_smile::sweat_smile: Maar uiteindelijk is het gelukt hahah.

1 like

Nou waar ik bang voor was is gebeurd. Onze kat is sinds vrijdag niet meer thuis geweest. Hij kwam net anderhalve dag buiten (zijn net verhuist) meldde zich netjes maar sinds vrijdag spoooorloos :sob::sob: heb overal gezocht, overal geroepen maar geen spoor. Wát kut dit zeg

Oh, wat naar!!! Heb je al aan buren gevraagd in hun schuurtjes te kijken? Ik duim heel hard voor je!

1 like

Heb je de kattenbak al buiten gezet? Soms komen ze op de geur af. Ik duim voor je!

1 like

Hij kan heeeel hard miauwen maar heb de buren ingelicht ja. En @chocotoff heb de kattenbak buiten. Zit alleen weinig in haha. Ga zo posters verspreiden en briefjes in brievenbussen gooien :disappointed:

Ben geneigd om een spoor rondom het huis te maken met die kattengrit. Geen idee of het helpt…

1 like

:heart:

1 like

Oh nee :open_mouth: Ik hoop dat hij snel weer thuis is!

1 like

Aah wat kut zeg! Ik zal voor je duimen dat hij snel weer terecht is.

1 like

Een van mijn katten is ook erg gevoelig voor stress en snel schrikkerig. Bij haar heeft Feliway wel geholpen, kan merken dat ze weer beter in haar vel zit. Misschien iets om te proberen.

1 like

Oh nee, ik duim voor je. Kutgevoel is dat

1 like

Ik twijfel eventjes, hebben jullie advies?
Ik zit nou in een stad 15 min rijden van mijn katten af (4), voordat ik wegging (16:00) heb ik twee grote bakjes voer neergezet en mijn buurman geeft ze morgen voer. Ik heb ze vandaag ook allemaal 100 gram nat gegeven.
Maar het knaagt een beetje, zou ik ze nog extra moeten geven? Of is dat niet nodig? Ik ben er zelf morgenavond rond 22:00 pas weer.
Ik denk het zelf niet, maar misschien weten jullie het beter haha

Hebben ze voldoende drinkwater?
Dan zou ik mij geen zorgen maken.

Beetje te weinig eten is echt geen ramp. En ik denk dat ze wel voldoende hebben. En anders pech.
Ik heb een vreetkat, dus ik voel me nooit slecht als hij eens zonder eten valt. Hij heeft genoeg reserve, denk ik dan.

Ja water staat er genoeg!! thanks!

Voila, dat is het allerbelangrijkste. En eten klinkt me ook voldoende, maar beetje minder voor een dag is helemaal niet erg.

2 likes

Ik hoop ZO dat dit ook gebeurd. Maar ik ben alleen maar heel erg bang dat hoe langer ie weg is, hoe meer ie zn nieuwe huis vergeet. We wonen er pas net namelijk. Heb al een spoor gemaakt met kattengrit. Heb toch het idee dat ie verder weg is, anders had ie echt gereageerd op mijn geroep (en anders wel op de hond, daar issie gek op)

Heb je ook bij je oude huis gekeken? Of ben je ver weg verhuisd? Ik denk zo aan je… afschuwelijk.

Ja al gekeken en ook de buren ingelicht. Die houden het in de gaten. Afstand is 8km, wel ver, maar zou kunnen

Heb je al gekeken op die website voor vermiste dieren?

Hij staat op amivedi, mijn dier is zoek, facebook. Hou de dierenambulance site in de gaten en ook het dierenasiel hier in de buurt. Ook geen spoor! Zo gek alsof ie van de aardbodem verdwenen is, hij is ook niet eens extreem schuw dus snap het echt niet

ogen uit mn kop gejankt maar hij is terecht dankzij oplettende lieve kindjes :heart::heart::heart::heart::heart::heart: Dol en dolgelukkig!!!

44 likes