Eten en drinken doen ze wel, geef ook natvoer met extra water en de kater likt al het water eruit en de poes eet het vlees op.
Verder liggen ze de hele dag voor pampus, hij op een plank en zij onder de bank. Nu zitten ze beide voor de hordeur naar een andere kat te staren en hopen op een beetje wind volgens mij.
Ooh wat fijn!!
Die van mij ligt veel in de struiken in de schaduw. En binnen uitgestrekt op de vloer. Arm beest, heb het zonder vacht al zo warm.
Eh, niet
Ik let er nooit op, maar mijn kat heeft ook totaal geen interesse in bloemen of planten. Eerder in mijn chips of hummus 
Ik ben ook heeeeeeeel intens blij
Ik heb echt super vaak lelies in huis en nog nooit een probleem gehad. Maar als je je katten er niet mee vertrouwd, uiteraard niet doen. Rosie komt er gewoon niet bij in de buurt 
Niet alle soorten lelies zijn giftig voor een kat, van de 160 zijn er 2 soorten (daar vallen een aantal onder per soort) die giftig zijn en geen daarvan heb ik ooit in huis. Maar goed, ik wil hier geen discussie over beginnen. Ik heb al sinds mijn 3e katten en degene die overleden zijn, zijn niet overleden door nierfalen, maar door een tumor, FIP of ouderdom.
Wat fijn als je katten niet geĆÆnteresseerd zijn in bloemen en planten! Ik ben wel eens thuisgekomen in een slagveld van tulpen, die eerst drie dagen genegeerd waren, maar het toen blijkbaar toch moesten ontgelden. Onze kat vreet alles aan, ook als het giftig is.
Ik denk dat ze evolutionair gezien geen topper isš Verder wel natuurlijkš
Hahaha, katten en (schone?) was! Zoān schatje wel! Dat puntje op haar neus
Ik denk dat de mijne evolutionair ook geen topper is
Serieus grootste kluns ooit. Ze kan echt niet jagen en springt bijna overal naast. Hier kan je het zien https://www.instagram.com/p/B1MT6N9FFBX/, charmant is ze niet :ā)
Haha, dan woon je in een hele mooie stad 
Wat heeft ze een mooie vacht!
Heel fluwelig en zacht ziet ze eruitš
Zo lief! En idd mooie stad <3 ik woon daar ook
Zat net de insta van je kat te bekijken. Echt heerlijk om te zien hoe ze van kleine kitten naar een volwassen poes gaat 
Vandaag eindelijk mn kitten opgehaald
En meteen een insta pagina aangemaakt
Alleen hadden jullie ook paniek? Ik ben zo bang ineens en denk de hele tijd waar ben ik aan begonnen. Schaam me er best wel voor
Aaah zo leuk!
Is het onzekerheid dat je voelt? Bang dat er iets misgaat of dat je iets verkeerd doet? Dat zijn voor mij vaak juist tekenen dat mensen een goede en betrokken diereneigenaren worden.
Gewoon lekker je gevoel volgen en als je twijfelt kan je hier ook altijd om advies vragen!
Awh wat lief! Heb je fotoās?? 
Ik herken je gevoel wel. Is toch een hele verantwoordelijkheid voor zoān katje. Mijn kat is nu 2jr en ik heb het nog steeds af en toe. Maar vraag om tips en hulp, niks ik gek. Hier is sowieso iedereen altijd bereid je te helpen!
Je er niet voor schamen hoor dit betekent gewoon dat je een goede zorgzame kattenmoeder wilt zijn voor je kitten. Over een paar weken denk je āheb ik mij hier zorgen omgemaaktā en kan je niet meer zonder.
Haha ja dat is normaal! Heb dat nog steeds wel eens hoor, als ze dan een keer minder eten dan normaal denk ik omg straks zijn ze ziek bel de dierenarts!!
Ahh superlief jullie reacties! Ja het is denk ik vooral onzekerheid. Ik ben ineens verantwoordelijk voor een klein wezentje. Maar dat went hopelijk snel
afbeelding|375x500