Kattentopic

Wat fijn!!!

Wat fijn voor je die kindjes lekker verwennen. :blush:

12 likes

Ja breng ze zo 5 kilo snoep :heart::heart::heart:

5 likes

Awhh zoo fijn!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Chicago wat fijn! Ben zo blij voor je!

In de tussentijd zijn mijn kat en ik gevloerd door de hitte. Ze ligt al een uur zo

37 likes

Zo fijn!!! Heel veel knuffelen!!

1 like

Heel fijn dat ā€˜ie weer terecht is! Lekker knuffelen nu!

Hoe is het met jullie poezenbeestjes in de hitte? Die van ons komt in de ochtend hallo zeggen, gaat in z’n reismandje (lekker koel) liggen en als we op bed gaan komt ie er weer weg. Hij eet en drinkt overdag niets, in de nacht leeft ā€˜ie weer wat denk ik. (Ondanks dat het in de kamer ook in de nacht 29 graden is)

Genieten van het briesje :smile:

Ze doen hier redelijk normaal. Ze eten en drinken goed tijdens de hitte, en ze zijn nog even levendig als altijd. Behalve op bovenstaande foto, het was tijd voor een siƫsta :sweat_smile:

17 likes

Heb ze met hun favo speeltje kunnen vastleggen :heart_eyes:

@Nebula ik heb echte buitenkatten maar hou ze in de ergste hitte liever binnen. Ze gaan dan op plekken waar het wat koeler is lekker liggen tukken. 's nachts leven ze inderdaad helemaal op.

16 likes

Eten en drinken doen ze wel, geef ook natvoer met extra water en de kater likt al het water eruit en de poes eet het vlees op. :nerd_face: Verder liggen ze de hele dag voor pampus, hij op een plank en zij onder de bank. Nu zitten ze beide voor de hordeur naar een andere kat te staren en hopen op een beetje wind volgens mij.

Ooh wat fijn!!

1 like

Die van mij ligt veel in de struiken in de schaduw. En binnen uitgestrekt op de vloer. Arm beest, heb het zonder vacht al zo warm.

Gelukkig is je kat weer terecht @Chicago :slight_smile:

1 like

Eh, niet :sweat_smile: Ik let er nooit op, maar mijn kat heeft ook totaal geen interesse in bloemen of planten. Eerder in mijn chips of hummus :joy:

Ik ben ook heeeeeeeel intens blij

1 like

Ik heb echt super vaak lelies in huis en nog nooit een probleem gehad. Maar als je je katten er niet mee vertrouwd, uiteraard niet doen. Rosie komt er gewoon niet bij in de buurt :woman_shrugging:t2:

Niet alle soorten lelies zijn giftig voor een kat, van de 160 zijn er 2 soorten (daar vallen een aantal onder per soort) die giftig zijn en geen daarvan heb ik ooit in huis. Maar goed, ik wil hier geen discussie over beginnen. Ik heb al sinds mijn 3e katten en degene die overleden zijn, zijn niet overleden door nierfalen, maar door een tumor, FIP of ouderdom.

1 like

Wat fijn als je katten niet geĆÆnteresseerd zijn in bloemen en planten! Ik ben wel eens thuisgekomen in een slagveld van tulpen, die eerst drie dagen genegeerd waren, maar het toen blijkbaar toch moesten ontgelden. Onze kat vreet alles aan, ook als het giftig is.
Ik denk dat ze evolutionair gezien geen topper isšŸ˜‚ Verder wel natuurlijkšŸ˜

12 likes

Hahaha, katten en (schone?) was! Zo’n schatje wel! Dat puntje op haar neus :heart: Ik denk dat de mijne evolutionair ook geen topper is :joy: Serieus grootste kluns ooit. Ze kan echt niet jagen en springt bijna overal naast. Hier kan je het zien https://www.instagram.com/p/B1MT6N9FFBX/, charmant is ze niet :’)

5 likes

Haha, dan woon je in een hele mooie stad :stuck_out_tongue: