Wat heeft ze een mooie vacht!
Heel fluwelig en zacht ziet ze eruitš
Zo lief! En idd mooie stad <3 ik woon daar ook
Zat net de insta van je kat te bekijken. Echt heerlijk om te zien hoe ze van kleine kitten naar een volwassen poes gaat
Vandaag eindelijk mn kitten opgehaald En meteen een insta pagina aangemaakt
Alleen hadden jullie ook paniek? Ik ben zo bang ineens en denk de hele tijd waar ben ik aan begonnen. Schaam me er best wel voor
Aaah zo leuk!
Is het onzekerheid dat je voelt? Bang dat er iets misgaat of dat je iets verkeerd doet? Dat zijn voor mij vaak juist tekenen dat mensen een goede en betrokken diereneigenaren worden.
Gewoon lekker je gevoel volgen en als je twijfelt kan je hier ook altijd om advies vragen!
Awh wat lief! Heb je fotoās?? Ik herken je gevoel wel. Is toch een hele verantwoordelijkheid voor zoān katje. Mijn kat is nu 2jr en ik heb het nog steeds af en toe. Maar vraag om tips en hulp, niks ik gek. Hier is sowieso iedereen altijd bereid je te helpen!
Je er niet voor schamen hoor dit betekent gewoon dat je een goede zorgzame kattenmoeder wilt zijn voor je kitten. Over een paar weken denk je āheb ik mij hier zorgen omgemaaktā en kan je niet meer zonder.
Haha ja dat is normaal! Heb dat nog steeds wel eens hoor, als ze dan een keer minder eten dan normaal denk ik omg straks zijn ze ziek bel de dierenarts!!
Ahh superlief jullie reacties! Ja het is denk ik vooral onzekerheid. Ik ben ineens verantwoordelijk voor een klein wezentje. Maar dat went hopelijk snel afbeelding|375x500
Aaaaah wat een schatje!! Is dat die Curver mand? Is dat kussen uitwasbaar?
Ja is de curver mand! Ik geloof van wel maar weet het niet zeker.
De grond ligt alleen veel lekkerder
Zou je van een echte buitenkat een tuinkat kunnen maken (op zn oude dag)? Of is dat mega zielig? Ik kan het echt niet aan als ie straks weer verdwaald
Oh moeilijk⦠Toen mijn kat oud was, bleef hij uit zichzelf rond het huis en ging hij niet meer op pad. Dus dat hebben wij nooit hoeven doen. Hoe oud is je kat? Ik zou het denk ik wel proberen. Als iets naar is, is niet weten waar je kat is (en wat er mogelijk mee is gebeurd)
Ik snap dit echt heeelemaal! Had ik ook een half jaar geleden toen ik een kitten in huis kreeg. Is het een raskat? Hij lijkt op de mijne super schattig.
Ik had een vraag. Het was hier laatst besproken maar kan het even niet terugvinden. Morgen wordt mijn andere kat helaas ingeslapen. Echt heel sad. Ik weet niet zo goed of ik hem bij de dierenarts moet laten of hem mee naar huis moet nemen zodat de andere kat (zān zusje) kan zien dat hij niet meer leeft. Dat bevelen ze aan op google. Hebben jullie daar ervaring mee? Ze zijn allebei 7 jaar.
Wat naar en treurigā¹ļø Is je kat ziek?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet van vrienden dat hun kat helemaal gek werd toen de andere kat ineens weg (overleden) was. Hij ging overal zoeken, echt wekenlang, en steeds heel hard miauwen. Toen later een andere kat van hen overleed hebben ze hem wel even laten zien en diezelfde kat die eerst van streek was snuffelde er even aan en āsnapteā het toen ofzo. Is daarna niet meer gaan zoeken. Maar ik weet niet of dat per kat verschilt. Misschien kan de dierenarts advies geven.
In ieder geval heel veel sterkte morgen en een āfijnā afscheid van je beestje gewenstā¤ļø
OMG, āfijnā afscheid klinkt echt stom. Ik bedoel gewoon dat ik hoop dat je vrede kunt vinden met het afscheid. Ik kan het niet mooi verwoorden, sorry!
Zo lief! Dankjewel Hij is in een maand van gezond naar heel ziek gegaan.
Ik voel me soms zo stom als ik er verdrietig over ben. Omdat ik het gevoel heb dat vrienden denken āhet is maar een katā.
Geen advies maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen. En voel je je er vooral niet stom over, het is toch een deel van je gezin/huisgenoot. Dus dan is het toch heel erg logisch dat je daar verdrietig om bent.
Jullie weten niet hoe goed me dit doet! Dankjewel