@anon76889665 Sommige katten zijn liever alleen inderdaad, dus dan is het de juiste beslissing! Hopelijk is het dichtbij en kun je wel ehh, âcontactâ houden.
@Swelgje Thanks! Ik denk ook wel dat het een paradijsje is voor ze, maar dat is voor de oudsten ook wel eens anders geweest (2 jaar noodgedwongen in kleine woning). Ik zeg dat ook altijd tegen ze als ze lopen te âzeurenâ (miauwen), dat niet elke poes het zo goed heeft haha.
Dat missen herken ik wel, vooral de laatste dagen dan kan ik gewoon niet meer wachten, mijn oppas stuurt me elke dag gewoon ook fotoâs en filmpjes, en ik kan ook tegen ze praten door de cameraâs heen haha.
Het leukste is hoe blij en enthousiast ze je straks opwachten als je weer thuis komt.
Fijne vakantie!
@Mrs.Peel Wat leuk en fijn dat je je research doet voor je er aan begint. Wat een verzekering betreft dat zou ik niet doen, ze zijn best duur geworden en worden ook door de jaren heen duurder, en qua vergoedingen is het minder.
Als je het discipline hebt om er zelf voor te sparen dan is dat echt beter. Ik doe dat voor het kitten van mijn vriend en mij, allebei âŹ20 per maand in een pot. Dat is meer dan een verzekering kost dus dat loopt leuk op.
Succes met al die keuzes!