Jup, zij heeft gele ogen en kan horen.
M’n kat komt steeds vaker thuis met een teek Een keer kwam ik er pas na een paar weken achter dat het zo’n beest was i.p.v. een klein wondje, dus nu check ik hem steeds panisch. Gisteren vond ik er eentje die nog rondliep in zn vacht, maar dat is eigenlijk nog viezer
Ik was even in de slaapkamer bezig, maar het raam staat daar open dus had de deur dicht. Mijn katten wachten dan tot ik weer terug kom en doen dan alsof ze me jaren niet hebben gezien en mijn kitten van 11 weken rende zo hard op me af dat ze uitgleed en compleet van boven naar beneden van de trap is gevallen. Ik schrok zooo hard, had m’n hart in m’n keel. Ze vloog ook echt over de kop en alles. Er is gelukkig niks aan de hand, ze liep meteen door alsof er niks aan de hand was. Maar jemig m’n hartslag haha. Ze ligt nu weer lekker op schoot
Mijn kat heeft nu al een aantal weken een wondje op zijn voetkussentje(s) van zijn linkerpootje (zie foto)… doe het al paar avonden in biotex en ik smeer calendula (oid) zalf, maar het lijkt niet minder te worden. Komt ook doordat de kat zelf vrij ruw het wondje likt en schoon ‘bijt’… zal ik langs de DA gaan hiervoor of nog even aan kijken?
Ik zou naar de dierenarts gaan
Ik ben net terug van vakantie en m’n kat komt zo lief knuffelen. Heeft ze me toch een beetje gemist
Ik heb geen tips maar ik heb ook twee katjes die nog nooit buiten zijn geweest. Binnenkort verhuis ik en heb nu al buikpijn van de zorgen :’) Begrijp heel goed je angst! Hopelijk is het katje gewoon op avontuur. Als je je echt zorgen maakt, kan je altijd de kattenbak en wat eten buiten zetten.
Awhh wat een mooierd! Mijn kat vindt kaas ook echt het einde haha.
@Papegaaiduiker Hoe gaat het met jullie poes? Al langs de dierenarts geweest voor die foto? Hopelijk valt het mee.
Heb je ook de kattenbak buiten gezet? Kan helpen voor de bekende geur. Hopelijk komt hij zo weer aanlopen!
Aaahhhh, zo snoezig! Ik ga eens checken of die van mij er ook zo gek op zijn
Katten verdwalen gelukkig niet zo heel snel. Ik denk dat je katje eerder is geschrokken van het weer en ergens zit te schuilen. Die van mij hebben ook jaren in een appartement geleefd en komen nu buiten, waarvan er eentje ook heel lang weg kan blijven. Ik hoop natuurlijk voor je dat je beestje snel weer thuis is!
Ooooh jou kat lijkt zo op mijn sammy❤️ Ook een rode en is ook gek op kaas.
En op patat en chips ect…
ok ik heb een mafdoos van een kat overduidelijk
Mijn rode kater schooit ook enorm voor pizza, chips, ijs, vla… ga zo maar door.
Als ik een zak chips op tafel leg dan gaat mijn kat er in zitten en vreet alles op, ze eet het nog net niet uit je mond haha.
Er zit ergens een kat echt al heel de dag klaaglijk te mouwen. Heb al een paar keer geroepen en rondgekeken en met brokjes geschud maar er komt niks. Ik ben zo bang dat er wat ergs is
ik was het even kwijt inderdaad!
Ah pillen geven is altijd lastig he! Wat wij deden is dat mijn vriend de kat tussen zijn benen vast hield en ik deed de pil in zijn bekje. Hopelijk vlot het een beetje en komen jullie er snel achter wat het is. Want dat hoesten/kuchen doet ze nog steeds?
Ja hier nog alles goed. Geen kuch of hoest meer gehoord. Toevallig vandaag weer zijn urine weg gebracht ter controle en krijg maandag de uitslag. Hopelijk eindelijk die ph waarde gezakt, want die blijft steeds op 8 hangen.
Vanochtend hebben we 1 van onze 2 katten in moeten laten slapen omdat hij heel erg ziek was en pijn had en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen? Ik weet verstandelijk gezien dat het de beste keuze was voor hem en dat het niet eerlijk was voor hem om hem pijn te laten hebben maar ik ben nu bij vrienden en zie er zo tegenop om straks naar huis toe te moeten zelfs al was hij al een paar dagen niet meer thuis.
Nooit meer mn kleine dikzakkie bij me pakken en lekker samen uren in bed liggen knuffelen omdat hij zoveel hield van knuffelen en kroelen en slapen.
En mn andere katje is ook zo een leukerd en een lieverd maar hij komt veel meer op eigen voorwaarden knuffelen dus dat ga ik heel erg missen dat ik Luka gewoon op kon pakken en dat hij dan lekker in mn armen ging slapen, Murphy vindt dat een halve seconde leuk en daarna wil ie weer zn eigen gang gaan.
Ben gewoon beetje aan het blaten, ga mn vriendje gewoon zo missen.
Oh nee, wat naar! Ik vind het verliezen van een huisdier net zo erg als het verliezen van een familielid, ze maken toch ook deel uit van je gezin. Ik vind het heel logisch dat je er tegenop ziet om naar huis te gaan, dat zou ik ook hebben. Tis heel logisch dat je je nu een beetje verloren voelt. Je zegt “we”, heb je wel iemand thuis om het mee te delen? Dat je weet dat er wel iemand op je wacht die ook verdrietig is?