Ahh wat sneu ook! En een buitenkat binnen houden is inderdaad geen doen.
Ze heeft eigenlijk al een tijd geen vlooien spul gehad… maar wel goede inderdaad! Zeker omdat de vorige plek precies op dr rug zat.
Ik heb honingzalf gekocht, hopelijk helpt dat. Had ook een comfycone gekocht, een zachte dus maar daarmee liep ze helemaal niet meer, echt zielig. Ding is zwart en daarmee kan ze dus niks zien aankomen dus nu maar weer de doorzichtige om gedaan. Maar vannacht moeten we allebei werken en ben bang dat morgen ochtend alles weer kapot is…
Arm diertje <3
Zijn er hier aan- of afraders met betrekking tot vlooienspul voor katten?
Kan het ook zijn dat ze een voedsel intolerantie heeft? Onze poes had op een gegeven moment wondjes tussen haar oor en oog en zat daar ook aan te krabben dus ik ging langs bij de dierenarts en hij zei dat het hoogstwaarschijnlijk een wondje was van het spelen (), maar als het vaker terug zou komen dan kan het zijn dat ze bijv allergisch is voor iets want in haar voer zit of een andere allergie, huisstofmijt ofzo. Hij zei alleen ook dat een allergie bij een kat vinden heel moeilijk en ook heel duur is, omdat ze dat niet goed kunnen meten ofzo en het met bijv voer dan een kwestie is van van alles proberen.
Ja klopt, heeft ze het over gehad maar je ziet pas na 6 tot 8 weken evt resultaat van ander voer. we moeten het maar in de gaten houden elke keer en snel handelen als we weer een plekje zien.
Omg mijn kat zat net (10 minuten geleden) met zn staart tussen de deur en ik mag niet aan zn staart komen + hij sleept zn staart achter zich mee. Moet ik me al zorgen gaan maken…?
Ja, kans dat het gebroken is, zeker dus de dienstdoende dierenarts bellen voor advies.
Knus
Ik bedoel: verstikkend
Hoe gaat het met je kat? Nog naar de dierenarts geweest? Altijd schrikken he zulke dingen, zo jammer ook dat ze niet kunnen praten.
Het gaat al een stuk beter! Ik heb besloten om het tot morgen af te wachten. Nu tilt hij zn staart weer op, springt zo op de tafel, speelt volop met z’n zusje en loopt normaal dus dat is positief! Wel mag ik nog niet aan t laatste stukje van zn staart zitten, maar verder doet hij het super! Ik denk dat het dus allemaal wel mee valt
Hoe gaat het nu met hem?
Goed, hij is weer helemaal de oude gelukkig! Ik voel niks raars dus het valt mee
Gelukkig!! Fijn om te horen <3
Vandaag lag ik te huilen in bed ik had mijn sphynx kitten gewoon vastgepakt als een knuffel, arm er om heen mijn hand onder haar buik, toen begon ze mijn wangen schoon te likken. Het deed pijn maar ik vond het zo lief dat ik haar maar liet
Zo schattig Hopelijk voel jij je ook wat beter!