Kattentopic

Ze ziet er zó snoezig uit!

Ik weet niet of het soort korrels uitmaakt? Ik gebruik van die houtsnippertjes en vind dat op zichzelf best lekker vers ruiken :face_with_hand_over_mouth: naar hout (joh echt Ella?)
Na een grote boodschap dicht in de buurt ruik je dat wel, maar zodra ik dat eruit schep is t ook weg.

(Vind ik tenminste, misschien is m’n neus voorgeprogrammeerd hahah)

Ik heb ook goedkope, open kattenbakken en gebruik Golden Grey Master kattengrit. Daar ben ik best tevreden over, hoewel ze halverwege vorig jaar de formule/verhouding grit en geurballetjes hebben aangepast en het nu meer stuift en iets minder lekker ruikt.

Merkte persoonlijk veel verschil qua geur ontlasting en urine toen mijn katten graanvrij gingen eten en sinds ze zijn geswitcht naar rauw voer is het echt nihil. Alleen soms een vies luchtje als ze er nét op zitten (of misschien zijn het scheten :rofl:), maar dat trekt snel weer weg.

<333

38 likes

Mijne stinkt ook echt erg, de kattenbak stond een verdieping onder mijn slaapkamer maar alsnog lag ik kokhalzend in bed soms. Ik heb sinds kort Cat’s Best Original en sindsdien ruik ik het bijna niet meer, ben echt fan. Haal dat meestal van Zooplus, maar omdat ik z’n brokken daar ook vandaan haal (Applaws) maakt dat voor mij vrij weinig uit. Wel wat duurder, maar het zo waard.

Misschien een tip! Kan je ook langer laten staan dan die van de AH (met dagelijks scheppen natuurlijk).

2 likes

Ik heb ook die AH 4-in-1, voor mensen die die al langer gebruiken; is hij wel eens in de bonus?

Mijn twee katers krijgen hetzelfde voedsel en de ene (de kleinste) stinkt ook gewoon meer dan de ander. Ik heb mij er maar bij neergelegd dat ik 1 stinkie heb. :laughing:

1 like

Ohhh dat koppie :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb m vaak in mijn persoonlijke bonus met 25%! Dan koop ik meteen 10 dozen haha.

1 like

Net zo lang miauwen tot ik achterover leun in mijn bureaustoel zodat ze erbij kan liggen :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Wat een prachtig beestje :heart_eyes:

1 like

Ooooh al die foto’s :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

Hier mijn nieuwsgierige meisje

24 likes

:heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

26 likes

Truffel was zo blij dat de zon vanochtend scheen :heart::smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Hahaha aaaah dat kopje

Lekkere houding wel dit

19 likes

Mijn katten krijgen nu Hills science plan sterilized brokken, maar ik heb het idee dat ze deze niet zo lekker vinden. Normaal gaven we 3x per dag (de gewone Hills kip) en dan waren de bakjes na een paar uur leeg, nu blijft er vaak heel veel liggen en zijn de bakjes bijna nooit meer leeg.

Geeft iemand ook sterilized voer die wel in de smaak valt? Of een weight control versie mag ook, ze mogen iig niet meer aankomen.

Ik geef weight control voer van Royal Canin, satiety. Ze vindt het heerlijk, al vindt ze volgens mij alles lekker haha

1 like

Hey, jij hebt ook een toasty :smiling_face_with_three_hearts: wat lief

Purizon heeft sterilized voer, valt erg in de smaak hier (en is ook goed qua samenstelling).

1 like

Een toasty, haha. Die had ik nog niet eerder gehoord :joy:

1 like