Ja ik vind ook altijd veel nagels en snorharen in huis, maar omdat hij deze er zo specifiek echt aan het afbijten was dacht ik dat er misschien iets mis was. Maar dat zal dan wel niet
Worden jullie ook gek van de kat? Die van mij heeft door dat er niets helemaal klopt en is suuuuuper zeurderig
die van mij denkt volgens mij ‘wat doe je hier de hele tijd, moet je niet naar kantoor ofzo!’
Ik ben erachter waarom mijn bank de laatste tijd steeds vol met haren zat, zelfs binnen 24 uur na stofzuigen! Mijn ene kat vindt het he-le-maal geweldig om al liggend op haar zij van de ene kant van de bank naar de andere kant van de bank te gaan, door zichzelf langs de rugleuning te trekken met de nagels van haar voorpoten. En vervolgens nog een paar keer omdraaien en even later als een maniak over de bank heen sprinten, eventueel achter de andere kat aan of zich laten opjagen door hem.
En dit doet ze normaal gesproken dus niet als ik thuis ben, ze weet gewoon dat dat niet mag. Maar denk dat ze zich niet kon inhouden na een lang weekend, haha.
Ik heb het idee dat de mijne minder knuffelig is nu ik de deur niet uitga
Ik heb vandaag een katje geadopteerd en ze is zó lief. Ze heeft even onder het bed gelegen. Maar inmiddels ligt ze al op schoot te slapen. Ze heeft het hele huis al ontdekt, en is super nieuwsgierig maar ook heel aanhankelijk en ik wil haar nu al nooit meer kwijt!
Awhhh klinkt onwijs lief!! Heb je foto’s??
Werkt voor geen meter helaas.
Gefeliciteerd!
Awhhhh wat ze tevreden!! Lekker knuffelen!
Ik heb dit nodig voor mijn katten.
Mijn katten zijn echt uit hun ritme nu mijn vriend en ik thuis werken
De mijne vinden zoveel aandacht heerlijk!
Ik denk dat het bij ons komt omdat de ene boven zit en de andere beneden en dat ze daardoor niet kunnen relaxen ofzo.
Verbaasd me ook dat ze nog niet door mijn beeld hebben gelopen bij een Skype meeting.
Bij mij is dit wel al gebeurd. Hij ging met zijn kont op het toetsenbord zitten :’)
Mijn kat heeft vannacht zijn eerste muis mee naar binnen genomen en hij heeft ons luidkeels mauwend wakker gemaakt om zijn prooi te laten zien. Hij was supertrots maar wist alleen niet zo goed wat hij er mee aan moest.
Ah man er vloog net een kattenhaar in mijn thee.
Bij ons verschijnen er zelfs kattenharen op spullen die 5 seconden in ons huis zijn:thinking: