Zie je us girls need to stick together!
Ik vind deze heel fijn! Hebben 2 kattenbakken en doe 1 doos per bak, met elke dag drollen en klonten scheppen doen we zo’n 2,5 week met een doos!
Ik gooi de zakken altijd in een doos waar ik wekelijks wat nieuw grit uit haal om de kattenbakken bij te vullen dus kan niet precies aangeven hoe lang ik ermee doe, maar ik denk iets van een maand per zak met twee katten.
EDIT: ik heb wel 3 grote kattenbakken (van die XXL hoekbakken) dus daar gaat aardig wat. Denk ongeveer een 40% van een zak als ik 'em van leeg vul zodat ze lekker kunnen graven.
Oh ja ik heb die regelmatig in mijn persoonlijke bonus met 25% korting en koop dan 10 dozen Heb er nog 4 staan haha
Ik ook, vind dit chill en beter voor het milieu:)
Dat zijn van die houten korrels toch? Ik wilde die ook bestellen maar las dat sommige katten het echt heel vervelend vinden, en ik heb de plasproblematiek bij mijn kattenvriend hier net onder controle. Dus ik blijf even bij die van de AH.
Jaa soort zaagsel! Mijne vindt het prima geloof ik maar ze kunnen kritisch zijn dus idd niet voor iedereen een oplossing
Deze is de beste die we ooit gebruikt hebben!
Ik ben heel tevreden over tigerino sensitive
Mijn kat heeft echt heel de dag niet op schoot gelegen dit is echt nog nooit gebeurd. Denk dat ik morgen een paar uur op het balkon ga zitten zodat ik weer gemist wordt
Ik vind deze ook super… schep de poep enz eruit en doe dat in biologisch afbreekbare zakjes van de action en dan kun je dat zo in de gft bak doen.
Heb het ook een tijdje door de wc gespoeld want dat kan volgens de verpakking ook.
Bij ons thuis werden de huisdieren vroeger nooit gevaccineerd en een jaarlijkse checkup bij de dierenarts deden we ook niet. Gingen eigenlijk alleen naar de dierenarts als er echt iets mis was met de huisdieren. Deels omdat mijn moeder alleenstaand was met een laag inkomen maar volgens mij ziet ze er het nut ook niet van in ofzo, want ze doet het met haar huidige hond ook nog steeds niet (ondanks dat ze nu geen kleine/inwonende kinderen heeft en een hoger inkomen).
Bij mijn eerste katten deed ik het dus ook niet, omdat ik niet beter wist. Maar door de jaren heen heb ik meer kennis en ervaring opgedaan. Toen ik mijn huidige katten adopteerde, heb ik direct een huisdierenverzekering voor hen afgesloten en zijn ze voor een check-up (en dus vaccinaties) naar de DA gegaan. En nu doen we de jaarlijkse controle samen met de vaccinaties. Mijn katten zijn overigens binnenkatten, maar dat betekent niet dat ze niet ziek kunnen worden.
Ik moet ook zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn dierenartspraktijk en altijd goed wordt geholpen/geadviseerd door hen (soms ook gewoon ‘nee, het is niet nodig om direct te komen, probeert eerst dit/dat en kijk het een paar dagen aan’), in tegenstelling tot andere dierenarts(praktijk)en waar ik in het verleden wel mee te maken heb gehad. Denk dat dat ook wel meeweegt. En voor mij is het heel laagdrempelig om de DA te bellen omdat ik a) goede ervaringen heb/hen vertrouw en b) de kosten grotendeels/geheel worden vergoed door de huisdierenverzekering.
Ik ben nogal vergeetachtig Goede reminder dat ik binnekort weer eens langs moet gaan!
Hiermee gaan echt alle geuren eruit, je kunt er ook een papje van maken en dat zelfs op je bank leggen!
@Totoro wij doen het wel ondanks dat ze niet buiten komen, vind het gewoon een fijn gevoel dat ze ingeënt zijn. Mochten ze een keer naar buiten sneaken dan hebben ze iig een soort van bescherming. En daarnaast vind ik het ook fijn om jaarlijks een check bij de dierenarts te doen en gewoon te weten dat ze gezond zijn. Ben soms een beetje overbezorgd en bij een gek miauwtje kan ik denken dat ze een gekke ziekte hebben, dus die jaarlijkse enting stelt me ook wel gerust haha. Bij mijn dierenarts kun je in februari ook altijd gratis gebitscontrole doen en dan kijken ze de katten altijd nog even na (wegen en naar oren kijken) dus eigenlijk hebben ze 2 keer per jaar controle.
Dierenziekenhuis! Er is er bij mij wel een dichterbij(NB laan), maar vind ze bij het ziekenhuis heel lief en fijn en ze kunnen daar alles. Qua prijs zijn zij ook niet veel duurder. Voor mij is het ong 5 minuten rijden dus dat valt heel erg mee.
Ja in de straat zelf zijn parkeerplaatsen, maar achter hun gebouw is een mini parkeergarage waar altijd plek is.
Ik moet dit even kwijt. Vandaag teruggekomen van een vakantie in het buitenland en helaas meteen na aankomst in NL moeten kiezen voor het in laten slapen van onze kat. Haar nieren functioneerden niet meer. Ik vind het zo onvoorstelbaar zwaar, vooral nu ik verplicht thuis moet werken. Dat leek me zo gezellig met haar, maar nu staat alles opeens op zijn kop.