Midden-Holland!
Binnenkort komen de asielen weer vol te zitten met (gedumpte ) kittens, dus idd in de gaten blijven houden.
*ook voor volwassen katten, want in het kittenseizoen loopt iedereen met de kleintjes weg, dus de volwassenere blijven makkelijker âoverâ
Nee dat kan ik me voorstellen! Vind het alsnog wel heel lief dat je het beestje gewoon hebt gehouden en goed hebt verzorgd. Genoeg mensen zouden zoân kat weer weg willen doen
Ja, zie ook vaak mensen advertenties met oudere katten plaatsen met âik ben allergisch voor katten dus daarom gaat hij/zij wegâ
En dan denk ik echt jaaaa tuurlijk.
Ja erg hĂš, ik hoop altijd maar dat de kat in kwestie dan gelukkig wel bij een liefdevol gezin terecht komt. Toen ik vrijwilligerswerk in het asiel deed werden de katten/kittens echt in een ziek tempo verkocht trouwens, vaak verdween de helft van zoân kamer tijdens het schoonmaken al. Moest telkens om mensen heen schoonmaken
Ik zou haar lekker laten spelen, ik zou 24 uur per dag bezig kunnen zijn met checken of mijn katten niet iets onder de bank vandaan toveren om mee te spelen wat niet uitgevonden is om als kattenspeelgoed te dienen.
Mân kat is 1 kilo afgevallen

Wat goed! En wat een knapperd!
Mijn katten zijn echt een stelletje asoâs ze liggen met zijn tweeĂ«n zo op bed dat ik er eigenlijk niet meer bij kan en wegduwen werkt niet. En ondertussen ligt er een net zo hard te snurken als een volwassen kerel.
Ahw zo lief!!
Hoe is het met je kat nu? Hopelijk niks ernstigs
Ik smelt en dan niet door het warmere weer. :
Oh fijn dat het nu beter gaat! Wel gek idd dat er niet een direct aanwijsbare reden voor was. Misschien toch een onschuldig virus oid.
En dan zit je ineens met spoed bij de dierenarts vanwege eventuele vergiftigingâŠ
Had vanochtend me balkon helemaal schoongemaakt met HG spul en wel goed schoongemaakt incl de grond zelfs meerdere keren met veel water.
Maar me ene kat was dus tijdens nieuw water halen naar buiten geglipt en sinds daarna deed hij heel raar.
Wilde niet eten, heel rustig , moest ineens kokhalzen (kwam wel een haarbal.
Dus dierenarts gebeld en moest gelijk komen.
Gelukkig valt het op het eerste gezicht nu mee en was er in zân bek niks te zien , dus dat is al een goed teken.
Wel medicatie mee gekregen en moet het uiteraard goed in de gaten houden.
Maar ben nog nooit zo geschrokken.
Nu hopen dat de medicatie geven gaat lukken, want hij is een terror kat als het op medicatie geven aan komt .
Hopelijk is het ergste al gepasseerd.
Bedankt voor je verhaal. Ik heb een vuil balkon en kat. Voor mijn balkon heb ik ook al HG schoonmaakspullen klaarstaan. Ik weet alvast dat de kat die dag in de slaapkamer gaat kamperen.
Hahaha wat een leukerd!
@lauraD wat eng, is hij de nacht een beetje goed doorgekomen?
Een van onze katten heeft een obsessie met de zolder, nu gaat ze net zo lang tegen het luik miauwen tot mn vriend hem voor dr open doet
Gelukkig wel ! Lief dat je het vraagt.
Nu alleen nog medicijnen geven de komende dagen wat een hel wordt met hemâŠ
Ga morgen als de dierenarts weer gewoon open is maar zoân easy pil kopen, waar ik het tabletje in kan doen.
Maar moet dus ook een vloeistof geven en echt dat beest laat niks toe wat met medicijnen te maken heeft .
En @Sugarbear wat een knapperd
Als je pilletje hebt tussen 2 lepels vermalen en dan in yoghurt stoppen ofzo. dat gaat hier thuis super goed.
Wel even navragen aan de arts of dat mag.
Oh wat vervelend. Ik heb een tijd een opvangkatje gehad die op verschillende plekken in huis plaste, werd er echt knettergek van.
Doet hij het al lang? Iets veranderd in huis? Andere kattenbakvulling? Is het steeds op dezelfde plek?