Ik heb een semi hoogpolig kleed en stofzuig die meerdere keren per week heel grondig, gisteren zag ik de kledingroller liggen en ging daar mee over het NET GESTOFZUIGDE kleed. Nou serieus, er kwam gewoon een complete kat uit, echt niet normaal. Dus als je een kleed hebt en je wil haren eruit halen: koop dit. Ook handig voor de bank.
en heel mooi!
Dank je!
Oooeh dat mondje. Zo lief🥺
Mijn kat komt zojuist naar binnen met iets in haar bek. Normaal maak ik me daar niet zo druk om want het enige wat ze de afgelopen jaren vol trots naar huis brengt zijn mos bolletjes vanaf het dak van de schuur. Maar dit keer herken ik hetgene in haar bek niet als een mos bolletje en ik zie iets wat lijkt op een staartje uit haar bek bungelen dus dit keer ben niet zo blij. Dus ik spring van de bank omdat ze naar boven wilt lopen en ik toch echt geen (half) dood beest in slaapkamer wilt hebben. Poes schrikt en laat haar prooi vallen, blijkt het een speelgoed muis te zijn. Ik moest dus keihard lachen en poes is vol trots met haar muis (die ik notabene vanmiddag zelf in de tuin heb laten liggen) aan het spelen.
Ik ben echt zo blij dat ze nog steeds geen echte prooien thuis brengt.
Veel oudere katten hebben artrose inderdaad! Echt sneu, want veel mensen hebben het niet door. Aangepaste voeding zal in een vroeger stadium misschien iets uitmaken, maar meestal hebben katten met artrose gewoon dagelijkse en kleine dosis pijnstilling nodig om helemaal pijnvrij te zijn! Ik zou dus gewoon even met de dierenarts overleggen om te kijken of dat nu al nodig is.
Ik heb het veranderd maar de nieuwe naam lijkt nog best wel op de oude zeg maar, alleen veel leuker
Wij hebben een letter veranderd waardoor het nu een hele grappige naam is ipv heel suf! Heel blij dat we dat gedaan hebben, voelde ook veel meer eigen toen we dat hadden gedaan.
Bij beiden hebben we de naam veranderd, ene was 8 weken dus niet gewend aan z’n asielnaam, andere was 3 en ik denk dat de naam door het asiel is gegeven (er is geen informatie over haar voor het asiel), naam is echt compleet anders maar ze luisterde er heel snel naar.
Ik heb de naam veranderd, want ik vond het geen leuke naam, en ze luisteren er toch niet naar. Ik noem hem ook zelden bij zijn naam eerlijk gezegd, meestal zeg ik gewoon poes, kitty of stom beest Bij mijn vorige kat overigens hetzelfde, alhoewel ik haar wel vaker bij haar naam of iig een variatie erop noemde.
Hahaha awww die verdient een leukere naam superleuk!
Hahaha, nee die naam zou ik niet zo snel over straat schreeuwen. Misschien leuk om wel dezelfde beginletter te gebruiken?
Wij hebben een nieuwe kitten (13 weken) en ze is super lief en aanhankelijk. maar als wij ook maar een seconde uit haar zicht zijn, of in de keuken in plaats van woonkamer, begint ze heel hard te miauwen en dat wordt steeds erger. Hoe kan ik deze angst het beste wegnemen? ik denk zelf eraan om te oefenen met elke dag wat opbouwen, 5 min 15 min half uurtje etc. en dan belonen als je ‘terug’ komt?
Het negeren, dus niet van boven haar naam roepen oid. Kan verlatingsangst zijn, wat natuurlijk heel zielig is, maar het kan ook een manier zijn om aandacht te zoeken en zodra ze merken dat je op hun gemiauw reageert (al is het maar een zucht), dan hebben ze wat ze willen en miauwen ze vaker. Ik zou er dus niet op reageren en als je terug de woonkamer in komt haar aandacht geven, niet eens perse een snoepje maar even spelen of gewoon aaien kan ook.
Maar goed, mijn kater is verliefd op mijn vriend en zodra mijn vriend naar boven gaat en hij niet mee mag, gaat ie zielig bij de deur zitten miauwen. Echt aardig naar mij toe.