Kattentopic

Toekomstig vriendje :smiling_face_with_three_hearts:

57 likes

Die oooogjes! En dat kussentje. Echt zo’n cutie

1 like

Is dat het? Mijn kat wil ook altijd onder het dekentje op de bank, ik dacht eigenlijk dat ze dat gewoon voor de gezelligheid deed

Onze kat kwam vanochtend weer eens met een kikker…hup achter het bed, alles weer smerig. Gelukkig leefde de kikker nog en mijn vriend heeft hem naar buiten gebracht terwijl ik mevrouw ff had opgesloten in de badkamer

Naawh wat een schatje zeg.

Mijn kat is ongeveer 14 jaar. Een paar maanden geleden vermoedde ik dat ze waarschijnlijk al een half jaar doof is, echt kleine dingen vielen op z’n plek (meest opvallend was dat ze niet meer bang was voor de stofzuiger). Nu lijkt ze weer te reageren op haar naam en het horen van brokjes? :open_mouth: We zijn wel harder gaan praten tegen onze kat haha.

Ze heeft wel recent een dierenartscheck gehad voordat ik haar doofheid ontdekte, en ze is gewoon gezond.

Oost Indisch doof wss. Je blijft haar slaaf hè, als ze geen zin heeft in jouw stem dan blokt ze die gewoon. :joy:

1 like

Een van mijn katten heeft dit jaar opeens zo’n last van haarballen, iemand tips voor een goede pasta oid?

Lax-a-past! Daar zit ook een beetje vaseline in wat een beschermend laagje in de maag maakt, onze kat had vorig jaar een geïrriteerde maag van z’n haarballen en dit hielp super goed. Ze vonden het ook erg lekker.

2 likes

Wat een schatje, wat voor kat is het? Het lijkt geen huis-tuin-en-keukenkat. Echt een mooi beestje :heart_eyes:

Ik kreeg vandaag weer een fotootje van mijn baby to be

29 likes

Die van jou is ook een cutie! :heart_eyes: Hij is een Noorse boskat x pers!

2 likes

Ooooooh :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

1 like

@anon50301661 @fysicus @Swelgje @Gatta
Bedankt!
Kan t verder niet echt kwijt. In de zin van dat ik vind dat ik me niet moet aanstellen. Ik had tot voor gister niet gedacht dat het me zo zou aangrijpen.
Het zat er natuurlijk al langer aan te komen, maar mijn insteek was om er stoer voor mijn ouders te zijn,
Dat bleek ik dus helemaal niet te kunnen :disappointed_relieved:
Mocht er gelukkig bijzijn (ik heb afgelopen nacht 1,5 uur geslapen en ik droomde over dat ik de dierenarts van stuk gaf omdat er maar 1 persoon naar binnen mocht) maar gelukkig mochten ze allebei, en uiteindelijk mocht ik ook nog naar binnen.
Hij was met 3 tellen weg.
En het doet me zoveel pijn :sob:

4 likes

Zo naar, sterkte. Wees een beetje mild voor jezelf, je stelt je niet aan, een huisdier verliezen is pijnlijk :bouquet:

2 likes

Als je hierom verdrietig bent stel je je echt net aan. Zo’n beestje is toch lange tijd een huisgenoot geweest en dan ben je eraan gehecht en geef je er heel veel om. En dan mag je er echt verdrietig om zijn. Sterkte.

1 like

Gecondoleerd, het verlies lijkt mij heel moeilijk. Dat heb ik mogen zien toen de katten stierf van mijn vriend die hij door privé omstandigheden 1 jaar niet meer had mogen zien. Echt sneu omdat hij ook geen afscheid kon nemen.

1 like

Gecondoleerd :pensive::heart: zo’n verlies is ook gewoon super lastig, zeker als je hem zo lang hebt gekend.

1 like

@Ferngully en misschien andere mensen die een chipluikje hebben, wat is jullie ervaring ermee? Welk merk hebben jullie en werkt hij zoals behoren?

Wij hebben een kat die naar buiten gaat dus hebben een gewoon luikje maar we krijgen binnenkort 2 kitten die we nog niet naar buiten willen laten gaan. Om onze huidige kat wel gewoon naar buiten te laten gaan zitten we eraan te denken om een chipluikje te halen zodat we die kat zijn vrijheid nu niet beroven.

:raising_hand_woman:

15 likes

Heb een Cat Mate, nu bijna 2 jaar. Werkt prima, een keer gehad dat de batterijen 's nachts leeg zijn gegaan en ik 's ochtends 2 zure, hangry katten had :sweat_smile: staat wel eens vreemde kat tegen aan te beuken maar dat kan schijnbaar allemaal.
Wel opletten dat de nieuwe katjes niet meeracen in de slipstream van vrije kat.

2 likes