Kattentopic

Hola! Ik heb nog 2 kittens die nog geen baasje hebben.

Dit is het hele nestje.

17 likes

Echt!? Waar woon je ergens?

Naawh cat tinder haha.

4 likes

Ik PB je! Onder Rotterdam.

1 like

Ja ik heb ook altijd katjes gehad van een boerderij ofzo, dan vroegen ze alleen een zak voer of een paar tientjes in ruil. Nou helemaal prima, waren altijd geweldig lieve beestjes :smiling_face_with_three_hearts:

Heb al katten sinds m’n 5e en nu heb ik laatst de mijne moeten laten inslapen en ik mis het zo.
Het huis is stil en leeg en ons zoontje vraagt de hele tijd ‘poes? poes?’

2 likes

Oh mijn God wat een schatjes.

1 like

Ze zijn zo lief! Nu 3 weken oud en vanaf 2 dagen oud gevonden met mama. Dus die zitten nu bij ons.

24 likes

Dat vind ik ook helemaal geen probleem!
Heb zelf ook een oudere (straat)kat uit het asiel gehad, die moest op dieet voeding en weet ik het wat maar het was echt een ongelooflijk lief beest dus het geld was het me helemaal waard.

Het gaat me gewoon puur om het feit dat er zo gehandeld wordt. Vreselijk.

Bedankt voor je reactie! Ik ga @colalight even terug pm’en :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik zou ze allemaal houden, die kan je toch nooit meer weg doen.

1 like

Een vriendin van mij is ook nog op zoek. Ik ga bij haar ook nog even peilen!

1 like

Haha schattig hè! Als we ze zouden houden hebben we 8 katten en een hond hahaha

Omggggg die onderste kijkt echt van Don’t leave meeeee

1 like

Haha die is ook zo leuk! Valt al op door z’n grijze vacht maar echt een dondersteen al, is het snelste van allemaal en heel actief en lief

1 like

Ach kan best, en als er bezoek komt gewoon doen alsof je neus bloed en zeggen dat je er maar twee hebt die erg snel zijn en kunnen teleporteren, of lijken ze niet allemaal op elkaar?

1 like

Ja echt zo’n sad kitty :joy:

Ik spam ook nog even twee nieuwe foto’s haha. Hun namen zijn trouwens private Spacey Mittens en Dokter Pum van der Woodsen. Hun roepnamen zijn Spacey en Pum.

22 likes

Nooit genoeg kittenspam :heart_eyes:

Edit: en love de gossip girl referentie

1 like

Dit nestje wel hahaha maar de andere 2 totaal niet

Ja ik houd wel van wat rumoerigheid in huis en de siameesjes van mijn vriend waren zulke schatten. Denk dat ik ook houd van praters en aanhankelijke katten hahha. We gaan de zolder inrichten als kittenkamer, zodat onze kat nu verder overal kan komen. We zijn ons al aan het inlezen en YouTube filmpjes aan het kijken hoe we dat het beste kunnen aanpakken maar ons asielkatje is best sociaal en kon in het asiel goed omgaan met andere katten. Dus daar ben ik niet zo bang voor.

We gaan wel ruim de tijd nemen om een goede start te maken en ik werk sowieso thuis en neem wellicht halve dagen op voor twee weken om alles in goede orde te laten verlopen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Is jullie kat ook zo’n dramaqueen??

Mijn kat is vaak buiten, maar niet uren achter elkaar ofzo. Dus op een gegeven moment wil hij naar binnen. En dan gaat hij niet gewoon stil voor de deur zitten. Nee, hij begint op enkele tientallen meters van huis al te miauwen/jammeren. Echt een klaagzang alsof de wereld vergaat. Niet 1 miauwtje, maar echt miaaauw miaaaaaaaaw miaaaaauw miaaaaaaaaaaaaauw, aan een stuk door.

8 likes