Kattentopic

Ok, ik ga een afspraak maken! Heel erg bedankt voor deze info!

1 like

Fijn dat je een afspraak gaat maken, hopelijk verloopt alles vlotjes en is je katje helemaal in orde :relaxed:

2 likes

Zo lief! :two_hearts: Hoe gaat het nu met ze?

1 like

Heeeeel goed! Lief dat je het vraagt. De grijze heet Ollie en zijn broertje heet Oscar.

Oscar is echt een lefgozer. Heeft de hele kamer al te verkend en speelt er op los. Ollie vindt het allemaal nog wat spannend en bekijkt het op een afstandje. Begint wel meer te spelen.
Ze voelen zich al heel erg op hun gemak! We hebben een mandje, krabpaal en een doos in de woonkamer staan. Echter willen ze alleen maar (tot nu toe) in het reismandje liggen. En dan ook samen en op elkaar :joy:
Het knuffelen/aanraken vinden ze nog heel spannend, dus dat doen we op hun tempo. Als ze liggen in het reismandje vinden ze het echter heerlijk om uitgebreid geaaid te worden.

40 likes

Achh ik smelt, zo zoet!!

1 like

Nu moet je titel worden uitgebreid. :sweat_smile:

1 like

Oeeeeh goeie! @moderators weet niet of dat op zo’n manier kan/mag, anders negeer het maar :blush:

Ahh wat lief! Die grijze lijkt op mijn kat als kitten.

Ik ben nu met een experimenten bezig, kat gaat over de schutting heen (mét gaas) en ik heb het even aangekeken en hij komt tot nu toe terug in de tuin. Ik ga hem nu wat meer vrijheid geven door hem ook uit de tuin te laten, hopelijk lost dat ook het plasprobleem (stress?) op!

1 like

Aah wat een schatjes en hele leuke namen!! Fijn dat ze zich al zo snel op hun gemak voelen. Mogen ze bij jullie op de slaapkamer snachts? Dat was bij ons de eerste weken wel een uitdaging haha. In de slaapkamer ging niet want dan gingen ze spelen op bed en deden wij geen oog dicht. Dus deden we ze in de woonkamer, maar dan gingen ze krabben en piepen aan de deur… Nu niet meer gelukkig :joy:

1 like

Nee, wij zijn boven aan het verbouwen dus dat is niet erg handig.
Mijn vriend slaapt de eerste paar nachten beneden :blush:

Sorry hoor, ik ben zooooo verliefd! Zou nu ophouden met spammen hahaha

39 likes

@DikkeKip Zo schattig! Ik ben ook verliefd en wil ook weer een kitten!

1 like

Oooh zo zoet :heart_eyes_cat:

1 like

Waarom kunnen ze niet altijd zo klein blijven :sob:

2 likes

Nee. Wij willen meer kattenspam.

8 likes

A cat pic a day keeps corona away.

9 likes

Hahaha @anon42392789

Ik zou elke dag een foto posten.
Mijn vriend vindt een katten insta vreselijk, dus dan maar zo :sunglasses:

Edit: ohja heb in het wjekw foto editie ook een aantal foto’s geplaatst vandaag, voor de liefhebbers!

3 likes

Hahaha heel herkenbaar, zo zit ik er zelf ook bij over 4 weken. Ik ga direct al je foto’s liken haha.

1 like

Heb ook weer wat nieuwe foto’s gekregen :sob::smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Kennen jullie het insta account 1bike1world? Is een account van een man die op zijn fiets de wereld wilde verkennen en onderweg is hij een zwerfkat tegengekomen en die gaat nu dus overal mee naartoe. Echt te schattig.

5 likes

Het is weer tijd voor de dagelijkse update:
De avonturen van Ollie en Oscar dag 2.

Ze wennen steeds meer aan ons. Ze komen uit zichzelf naar mij toe, mijn vriend vinden ze nog wat eng. Er wordt veel gespeeld en geslapen. Af en toe gegeten, en alles wordt samen gedaan. Zelfs tegelijk naar de kattenbak!

Oscar heeft ontdekt hoe die op de bank moet komen en de krabpaal is ook een hit! Het is echt een boef en spookt nu al van alles uit. Vooral de oude naaimachine waar hij niet in mag klimmen… hmm

Ollie is gewoon de rust zelve en echt al een knuffeltje.

37 likes