Wat verdrietig! Heel veel sterkte, hele dappere maar moeilijke beslissing. Geniet van alle knuffels met je lieve beestje.
Heel veel sterkte
Wat verdrietig. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte, wat verdrietig
Wat een klote beslissing, maar zo te lezen wel de enige juiste om te maken. Heel veel sterkte
Wat onwijs verdrietig… heel erg veel sterkte
Vreselijk sterkte!
Heel veel sterkte! <3 nog lekker veel knuffelen en kroelen, zo verdrietig wel
Wat verdrietig…veel sterkte!
Wat lief van jullie al die reacties. Dat voelt echt heel fijn. We hebben veel geknuffeld en hij heeft veel rondjes door de tuin gelopen. Maar de dierenarts vond het ook een dappere en eerlijke keuze. Hij is heel rustig in onze armen in slaap gevallen en zachtjes uit het leven gestapt. Nu is het oorverdovend stil.
Post lekker veel kattenplaatjes, want wat zijn het toch geweldige beesten!
Veel sterkte!
Ook voor de anderen die hun katten vrienden moeten missen
Ons gevonden nestje is nu 5,5 week oud en zo leuk! Allemaal een ander karakter wat steeds meer naar boven komt. De grijze is de stoerste en nergens bang voor, degene met het minste wit in z’n gezicht blijft bij ons en is een bange poeperd. Allemaal hebben ze een baasje maar blijven gelukkig nog even bij ons
Mama is ook heel lief! Ben benieuwd wanneer ze er klaar mee is.
Deze blijft en heet Kennedy
Sorry veel foto’s maar ze zijn zo leuk!

Oooh omg wat een dotjes!!!
Aangezien ik ook moeder ben geworden, kan ik het niet laten om een paar foto’s te posten. Meet Bobbie: (geboren 17 mei)
Ik heb haar zelf uitgekozen, het nestje is van een vriendin van mij dus kan zoveel komen kijken als im wil

Mijn kat is een relatie aangegaan met een microvezeldoekje. Hij steelt deze telkens en gaat er dan op lopen kroelen.
Heel veel sterkte gewenst! Kan me je verdriet heel goed voorstellen.
Fijn dat jullie nog lekker geknuffeld hebben, hij ziet eruit alsof het een hele lieve goedzak was
Sterkte @TanteBetje
Ik was mijn kat kwijt maar ik weet dat hij met dit weer liever niet buitenkomt. Ik kon hem niet vinden op zijn gebruikelijke ligplekjes dus ik maar het hele huis doorzocht; vind ik hem zo op zolder <3