Kattentopic

:heart::broken_heart::heart:

1 like

Veel sterkte!
Ook voor de anderen die hun katten vrienden moeten missen :heart::heart:

Ons gevonden nestje is nu 5,5 week oud en zo leuk! Allemaal een ander karakter wat steeds meer naar boven komt. De grijze is de stoerste en nergens bang voor, degene met het minste wit in z’n gezicht blijft bij ons en is een bange poeperd. Allemaal hebben ze een baasje maar blijven gelukkig nog even bij ons :two_hearts:
Mama is ook heel lief! Ben benieuwd wanneer ze er klaar mee is.
Deze blijft en heet Kennedy

Sorry veel foto’s maar ze zijn zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

44 likes

Oooh omg wat een dotjes!!!

Aangezien ik ook moeder ben geworden, kan ik het niet laten om een paar foto’s te posten. Meet Bobbie: (geboren 17 mei)

Ik heb haar zelf uitgekozen, het nestje is van een vriendin van mij dus kan zoveel komen kijken als im wil :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Mijn kat is een relatie aangegaan met een microvezeldoekje. Hij steelt deze telkens en gaat er dan op lopen kroelen. :woman_shrugging:t3:

28 likes

Heel veel sterkte gewenst! Kan me je verdriet heel goed voorstellen.
Fijn dat jullie nog lekker geknuffeld hebben, hij ziet eruit alsof het een hele lieve goedzak was :heart:

1 like

Sterkte @TanteBetje :disappointed:

Ik was mijn kat kwijt maar ik weet dat hij met dit weer liever niet buitenkomt. Ik kon hem niet vinden op zijn gebruikelijke ligplekjes dus ik maar het hele huis doorzocht; vind ik hem zo op zolder <3

24 likes

Omg die oogjes

Nogmaals sterkte @TanteBetje

2 likes

@TanteBetje heel veel liefs :heart:

—————————————

Soms kan ik ze achter het behang plakken maar ohhh wat kunnen ze schattig zijn :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Heel veel sterkte :heart:

Hoe oud is ze? Wij straffen onze katten nooit, hebben ze vanaf 13 weken oud in huis. De truc is om heel heel consequent te blijven. Wegtillen, op normale toon “nee” zeggen, kat op de grond zetten en dan zelf weglopen en geen verdere aandacht aan besteden. Dit blijven doen, juist als ze direct terugrent! De eerste 3x vind ze dat leuk, daarna is de lol er af haha. Ons meisje is ook plantengek, maar gaat er nu bijna nooit meer in (na 9 lange maanden… :skull_and_crossbones::crazy_face:)

1 like

Hahahah mijn Guus kan dit ook zo, echt why?! :joy:

1 like

Ik ben echt nog verliefder dan ik had kunnen hopen. :smiling_face_with_three_hearts: Heb sinds vandaag een kat die ik heb kunnen overnemen van de oude baasjes. De overgang ging heel goed en hij gedraagt zich ook echt heel relaxed. Behalve bij verrassende geluiden, daar schrikt hij nog van. Hij is heel aanhankelijk, volgt me als een schaduw en komt uit zichzelf op me liggen om te kroelen.

35 likes

Wauw en dit is dag 1?! Haha wat een lieverd. Ik ben bang dat als mijn katten straks naar buiten gaan ze meegenomen worden door iemand en ze dat dan ook helemaal niet erg vinden Lol

1 like

Jaaaa, dag 1. Hij heeft ook wel een uurtje onder de bank gezeten, maar toen hij er eenmaal onderuit was kwam hij echt aandacht zoeken.

De angst mbt je katten naar buiten laten snap ik, daarom heb ik bewust gezocht naar een binnenkat. Maar, om je gerust te stellen. Toen ik hem ging bezoeken in zijn vorige huis was hij écht niet zo lief tegen mij, maar wel tegen zijn baasje. Dus ze zullen vast heel goed weten wie wie is en daar onderscheid in maken!

@TanteBetje veel sterkte nog :heart:

1 like

Mijn meisje ligt al een uur zo lekker bij me :heart::heart:

afbeelding

25 likes

Soms is m’n kat in een superschattige houding zich aan het wassen bijvoorbeeld of iets anders, en dan moet ik zo half hardop (glim)lachen en dan kijkt ze op en geeft ze me echt zo’n blik van “ben je me nou aan het uitlachen? :open_mouth:” en dan zeg ik tegen d’r “ik lach je niet uit, ik lach je toe!” en dan gaat ze tevreden verder. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb mijn zinnen gezet op een laagpolig vloerkleed. Maar ik weet vrij zeker dat mijn kat eraan gaat krabben. Ik heb op mijn balkon een tijdje zo’n groene mat gehad en dat was echt zijn lievelings om aan te krabben (en dat mocht ook). Maar nu een duur vloerkleed… Heeft iemand tips om hem er niet aan te laten krabben?

Een horizontale krabmat er (tijdelijk) naast leggen? Daar catnip op strooien zodat ook echt duidelijk wordt dat die krabmat zijn ding is.

1 like

:heart:

39 likes