Nou, de dierenarts kon fysiek niet zo gauw wat vinden en wil dus bloedonderzoek doen. Moet direct stoppen met de Metacam. Daarnaast heeft hij bij zijn gebit wat roodheid en ontsteking. Wij wisten al dat het gebit niet in orde was en wilden daar binnenkort wat aan laten doen, maar de dierenarts zei dat ontstekingen invloed kunnen hebben op de nieren/lever dus dat trekken we naar voren. Aanstaande woensdag gaat alles gebeuren, dus dat wordt een topdag 
Hij vond het maar vreemd maar ik heb geen uitleg gegeven, ik laat hem vannacht en morgennacht met rust want dan heeft hij lange dagen maar zondag op maandagnacht is hij weer aan de beurt 
Ik wil dus proberen om mn kitten (komt begin juli) niet in de slaapkamer(s) te laten. Heeft iemand nog tips? (Behalve de deuren dicht duh)
Ik heb nog een foto van mijn kat na zijn castratie en ik moet nog steeds lachen als ik die zie. Zo’n suffe kop 
Wat bij ons helpt (wij doen de deur van de woonkamer dicht als wij er niet zijn & ‘s nachts ivm krabben aan de bank) is om te zorgen voor genoeg lekkere zachte slaapplekjes in de kamers waar ze wel mogen zijn. Ook hebben we wat speelgoed uit de woonkamer gehaald zodat ze er wel mee kunnen spelen als we woonkamerdeur dicht is.
Ik heb net een kitten, maar ze heeft vlooien. Huil. Ik heb al vlooienbanden door huis gegooid, gestofzuigd, vlooiendruppels, en dingen in de was gegooid, oh en net live nog wat vlooien van haar geplukt en doorgespoeld.
Na het weekend komt nog een kam binnen zodat ik haar grondig kan kammen, en een spray voor bank en tapijt e.d.
Mijn andere kat moet ik nog druppelen maar die is nog een beetje boos dus niet heel toegankelijk. Ze zijn nog niet echt in elkaars buurt geweest.
Mis ik iets in wat ik nog moet/kan doen?
Mij is aangeraden om ook altijd te ontwormen als ze vlooien hebben.
Zwemles geven! Aka, kitten even in de gootsteen onderdompelen (10 seconden) en alle vlooien drijven spontaan van t katje af. En daarna een vlooienbandje omdoen zodat ze wegblijven 
Omg dit klinkt als torture 
Goeie thanks!!
Heel leuk vinden ze het meestal niet, maar dan ben je wel direct vlooivrij. Wij halen onze kittens altijd van een boerderij (maar hebben zelf geen vlooien in huis verder), dus die beestjes zitten vaak onder de vlooien. Met één keer dompelen en daarna een bandje haal je ze ook niet in huis. Wij doen dat dus altijd direct na het ophalen, even snel onder water en daarna gelijk afdrogen en vertroetelen
Waaaat vertel over je kitten? En hoe is het met je andere kat? 
Haha jaaa het was lekker impulsief. Ik dacht oke ik wil een kitten en twee dagen later had ik Fay.
Mijn lieve andere kittie doet het naar omstandigheden goed. Ze is bang en blaast, maar komt al steeds meer kijken en is steeds minder boos naar mij, ik mag haar weer aaien! (En ik heb de vlooiendruppels zojuist toe kunnen dienen, ook niet onbelangrijke haha). Gaat goedkomen, ze gaat het wel tolereren als ze merkt dat ze nog steeds lekker haar eigen gang kan gaan.
Deze foto

Beetje een bagger foto maar de katten toren en ladder is af haha. Nu de katten nog. Over 5 dagen mogen we ze ophalen.
Awwwww wat een snoepje! Hoop dat ze gauw vriendinnetjes worden 
Die gaan de tijd van hun leven hebben bij jullie! 
Haha wat lief
dat hopen wij ook! Zijn er hier trouwens ook mensen die hun katten meenemen in een tuigje?