Kattentopic

Zwemles geven! Aka, kitten even in de gootsteen onderdompelen (10 seconden) en alle vlooien drijven spontaan van t katje af. En daarna een vlooienbandje omdoen zodat ze wegblijven :slight_smile:

Omg dit klinkt als torture :open_mouth:

Goeie thanks!!

Heel leuk vinden ze het meestal niet, maar dan ben je wel direct vlooivrij. Wij halen onze kittens altijd van een boerderij (maar hebben zelf geen vlooien in huis verder), dus die beestjes zitten vaak onder de vlooien. Met één keer dompelen en daarna een bandje haal je ze ook niet in huis. Wij doen dat dus altijd direct na het ophalen, even snel onder water en daarna gelijk afdrogen en vertroetelen

3 likes

Waaaat vertel over je kitten? En hoe is het met je andere kat? :smiling_face_with_three_hearts:

Haha jaaa het was lekker impulsief. Ik dacht oke ik wil een kitten en twee dagen later had ik Fay.

Mijn lieve andere kittie doet het naar omstandigheden goed. Ze is bang en blaast, maar komt al steeds meer kijken en is steeds minder boos naar mij, ik mag haar weer aaien! (En ik heb de vlooiendruppels zojuist toe kunnen dienen, ook niet onbelangrijke haha). Gaat goedkomen, ze gaat het wel tolereren als ze merkt dat ze nog steeds lekker haar eigen gang kan gaan.

25 likes

:grin:

24 likes

Hallo!

25 likes

Deze foto :sob: :heart:

1 like

Beetje een bagger foto maar de katten toren en ladder is af haha. Nu de katten nog. Over 5 dagen mogen we ze ophalen.

20 likes

Awwwww wat een snoepje! Hoop dat ze gauw vriendinnetjes worden :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Die gaan de tijd van hun leven hebben bij jullie! :smiling_face_with_three_hearts:

Haha wat lief :slight_smile: dat hopen wij ook! Zijn er hier trouwens ook mensen die hun katten meenemen in een tuigje?

Wij hebben vrijdag onze kitten opgehaald. Hij is lekker speels maar zoekt je soms ook op om te kroelen. :heart_eyes: Dan wil 'ie steeds bijna m’n gezicht in kruipen haha vandaar die laatste foto.

31 likes

Ik weet dat ik net al een foto plaatste maar we hebben nu ook het Kremlin afgebouwd. Drie uur die we dus nooit meer terug krijgen. Wat een pokkewerk was dat zeg. Het past wel goed bij de propaganda posters though.

14 likes

Heerlijk kattenpaleis dit :grimacing: waar is dat leuke groene ding van? Dat lage

@tuigjesvraag; ik heb er wel een maar is me niet in dank afgenomen. Nooit omgekregen :upside_down_face:

Van de tuinland! Volgens mij hebben ze hem alleen niet meer :frowning:

Shit! Me kat heeft waarschijnlijk WEER oxcalate stenen :sob:
Vorig jaar al aan geopereerd en normaal komt het sowieso terug, maar niet zo snel
Nu is er vorige week bloed enzo in z’n urine gevonden dus blaasontsteking. Nu zit het er echter nog steeds dus moet er een echo gemaakt worden.
Zo gaat het tot nu toe elke keer als die oxcalate heeft.
Enige gekke is dat normaal die altijd dan van bak naar bak gaat omdat die dan alleen kleine beetje plast.
Dat heeft ie nu dus niet.

Edit:

Net echo gehad en toch weer stenen.
Woensdag is de operatie ingepland :sob:

Mijne gaan aan een tuigje in de tuin, maar echt wandelen oid doe ik niet met ze!

Sterkte! Hoe is het gegaan vandaag?

Heeft iemand trouwens ervaring met droogbloemen en katten? Ik wil heel graag zo’n mooi boeket neerzetten, maar ben bang dat mijn katten eraan gaan zitten en dat het giftig is ofzo. Iemand ervaring daarmee?