Kattentopic

Misschien is ze ergens van geschrokken? Kan ook zomaar zonder dat je het door hebt gehad, zo droeg mijn vriend laatst een bbq naar binnen en dat vond mijn ene kater zó eng blijkbaar dat hij mijn vriend nu al een paar weken links laat liggen en ook niet naar hem toe komt om kopjes te geven en te aaien.
Die kater van mij is ook gewoon een bijzondere hoor, misschien heeft die van jou ook een beetje een gevoelig karaktertje.

Lekker rond laten hobbelen en af en toe paaien met wat lekkers, dan komt het wel weer goed. Zou me zorgen gaan maken als ze bijv ook minder goed eet en echt heel ander gedrag laat zien (alleen nog maar slapen oid), dan zou ze wel eens pijn kunnen hebben.

1 like

Thanks, ik ga het in de gaten houden!

Buiten dan toch waarschijnlijk?

Ik ben soms zo verliefd op mijn kat :smiling_face_with_three_hearts:. Chagrijnige knuffelkont

Ik ben echt smoorverliefd op mijne, vind echt alles leuk.

1 like

Progress!

Af en toe geef ik haar schermtijd, dan is ze weer even afgeleid en maakt ze niet mijn hele huis kapot

19 likes

Ze zit wel erg dicht op de tv, straks moet ze een bril! :nerd_face:

1 like

Haha ja shit het is kiezen tussen twee kwaaien :sob:

Hee die cat eyes brillen heten niet voor niets zo. :nerd_face:

2 likes

Die wijsheid komt met de jaren! Mijn katers keken eerst tv met de neus tegen het scherm, nu ze 2,5 zijn gaan ze op het kleed voor de tv zitten en soms zelfs op de bank :joy:

Edit: mijne vinden katten tv ook heeeeeel leuk, dus vogeltjes etc

2 likes

Onze kattenbeesten groeien mega goed!

Links Ollie op dag twee bij ons, rechts is vandaag. Mooie kleurlenzen heeft hij ook uitgekozen :wink:

33 likes

Ah volgens mij is mijn kat allergisch voor de vlooiendruppel. Vorige week heb ik hem een vlooiendruppel gegeven en nu zitten er op die plek in zijn nek allemaal schilfers en valt er daar wat haar uit…

Heeft een van jullie katten/kittens wel eens de niesziekte gehad? Ze zijn ingeënt en krijgen antibiotica en we maken hun oogjes schoon. Het is echt zo super sneu en we hopen dat het deze week beter met ze gaat.

Had jij ook dat ze moeite hadden om door hun neus te ademhalen? Daar maak ik me best wel zorgen om bij ze :frowning: maar goed om te horen dat het snel over gaat!

Ja een kat van mij! Die moest toen ook antibiotica krijgen. Dat ging best snel over, na een paar dagen ging het al stukken beter.
Als je twijfels hebt, kan je altijd de dierenarts bellen. Vinden ze helemaal niet raar ofzo!

Mijne ook, beetje natte ogen en een verstopte neus inderdaad (dat ademen klonk zo sneu, arm ding!), kregen er idd een kuurtje met antibiotica en oog- en neusdruppels voor en sindsien nooit meer last gehad (ruim een half jaar, hoop dat het zo blijft. Beterschap! <3

@EllaFitzgerald @Amandelbloesem @Totoro Bedankt voor jullie berichten! Ik ga morgen even met de dierenarts bellen, maar fijn dat ze er allemaal bovenop zijn gekomen. Het is zo sneu om ze zo te zien, maar gelukkig eten ze en drinken ze nog wel goed. Dus het moet vast goedkomen!

In augustus gaan we dit dotje ophalen.

31 likes

Ik ben op zoek naar nieuwe speeltjes voor mijn kitten. Wat zijn de favo speeltjes van jullie katten?

Elastiekjes, propjes papier, dozen. Het enige speeltje dat hij écht leuk vindt is zo’n hengel met veertjes om achteraan te gaan. En wat ik heel leuk vind is een laserpointer, want dan kan ik op mijn luie gat blijven zitten :grin: