Dozen, hengel met veertjes, trixie noppen ballen die stuiteren en onze poes is geobsedeerd met een oordopje.
Ja die hengel met veren is ook echt het eiiiiinde hier hahah!! Ik ben met elastiekjes en propjes papier soms een beetje bang dat ze het op kauwt of op eet. Hiervoor een kat gehad die zelfs een stukje pantykous had op gegeten dus ben daar een beetje bang voor.
@Spaarlamp oooeh ja die heb ik wel eens gezien die stuiter nopjes dingen, dat lijkt me ook wel wat!
Pluimen, kurken en vlinders.
Een Kong kickeroo, gewoon de grote versie.
Mijn kitten vindt geloof ik echt alles leuk balletjes, hengels, knuffels, muizen, lintjes, laserlampje…
@tantejet Wat een mooie kleur, echt zo’n Whiskas-kat
Ik hoop dat ze zich ook voorbeeldig gaat gedragen haha. Denk het niet, want ze smakt.
Wat een skeetjes, is t een mainecoon?
Mijn huis is een groot speelparadijs, ik bewaar ook alle troepjes waar de kat mee speelt
Kleine propjes papier, lange touwtjes, lange touwtjes met een veertje eraan, hengels met veren eraan, hengels met belletjes eraan, strookjes karton van een geopende doos, kartonnen dozen, balletjes, stoffen muisjes, rammelende muisjes, zo’n baan met een balletje erin is ook een grote hit, echt heel veel haha. Ik wissel veel af zodat er tegelijk niet het hele spectrum op de vloer ligt haha.
Noorse boskat/Pers is het! Ben benieuwd hoe hij er volwassen uit gaat zien, haha!
Mag ik mijn schatje even delen nu ik eindelijk mee kan posten hier? Wij hebben sinds zondag deze babygirl

Oooh wat heerlijk!!! Die rails met een balletje is ook zeker groot favoriet hier, maar vaak raakt ze er dan een tijdje op uitgekeken en net wanneer je denkt dat ze er nooit meer wat mee gaat doen is het opeens weer nummer 1
Veel afwisselen is denk ik wel een goed idee ja, dat moet ik wat meer doen!
Had ik misschien even erbij kunnen vermelden. Het is een Siberische kat, die hoog op de lijst van hypoallergene katten staan. Hij heeft van haar geen last/klachten, terwijl hij van mijn andere huis-tuin-keukenkat uitslag, een dikke keel, verstopte neus etc. kreeg!
Vanaf morgen bij action…
Staat hier nergens naar (dus ik koop m niet, mijn kat zou er toch niet in gaan) maar ik vind m wel te gek haha
Jaaa die wil ik proberen!!! Ik vroeg me altijd al af of dat nou een succes was, maar dan ga ik hem mu toch aanschaffen, tnx
Mijn katten vonden m leuk toen ik m uit de verpakking haalde, maar nu ligt dat ding al een week gewoon rond te slingeren in de woonkamer.
Hahaha ja echt?? Dat had ik ook met van die grote vissen, eerst helemaal fan en na een paar dagen weer op uitgekeken. Maar goed, het is moeilijk te voorspellen wat ze nou helemaal leuk vinden en wat niet.
Ja, heb meerdere kussentjes met catnip er in en dat vinden ze even leuk en dan weer niet. Enige wat hier echte hits zijn, is een hengel met veertjes, die stuiterballen en dit ding
Maar daar zit een belletje in dus ik heb m verstopt haha
Yessss die is leuk zeg! Deze hengel met veertjes van zooplus van nog geen €2 is elke dag weer een feest
Maar ben dus bang dat ze die zat wordt als ik niet een beetje afwissel.
Jaaaaa die hengel heb ik sinds vorige week ook! Had al een hengel met een balletje en poes vond het leuk, kater niet zo, maar hij is helemaal verliefd op deze veertjes. Loopt er dan ook mee rond in zijn bek alsof ie een prooi heeft gevangen haha en dan blijft die stok ergens achter hangen en wordt hij weer naar achter getrokken.